دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1403 - 17:44

رهبر انصارالله یمن: مانع اصلی اسرائیل، اسلام حقیقی است/ تا دیر نشده امت اسلامی به‌پا خیزند

رهبر انصارالله یمن: مانع اصلی اسرائیل، اسلام حقیقی است  تا دیر نشده امت اسلامی به‌پا خیزند
دبیر کل جنبش انصارالله یمن گفت: مانع اصلی در برابر رژیم صهیونیستی اسلام حقیقی است. طرح صهیونیست‌ها  شکست خورده است چون تجاوزگری علیه بشریت به شمار می‌رود. 
کد خبر : 937487

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصراالله یمن عصر امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اظهارکرد: مانع اصلی در برابر رژیم صهیونیستی اسلام حقیقی است. طرح صهیونیست‌ها  شکست خورده است چون تجاوزگری علیه بشریت به شمار می‌رود. 

وی افزود: امت باید به پاخیزند چون ممکن است دیر شود و دچار حقارت و خسارت‌های هولناکی در همه سطوح شوند. حرکت در مسیر جهاد و به صورت زودهنگام نجات‌بخش امت اسلامی به شمار می‌رود.

الحوثی تأکید کرد: آمریکا تمام انبارهای تسلیحاتی خود را به دشمن اسرائیلی باز کرده، همچنین آلمان، فرانسه و انگلیس نیز به این کار کمک می‌کنند، در حالی که عرب‌ها بی‌تفاوت هستند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: مردم در اروپا و ایالات متحده برای حمایت از غزه به خیابان‌ها می‌آیند، اما بسیاری از مردم امت ما، انگار خارج از جریان زندگی هستند و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در اوج درگیری با رژیم صهیونیستی قرار داریم اما بیش از یکسال است که غزه محکم و مقتدر ایستاده است بیان کرد: کشورهای عربی باید از مقاومت غزه حمایت کنند. باید موضع کشورهای منطقه در رابطه با حمایت از مقاومت مثبت باشد. 

الحوثی همچنین گفت: آمریکا شریک جنایت های رژیم صهیونیستی است. از نظر دستاوردهای نظامی رژیم صهیونیستی شکست خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب