دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویداد صدرا در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود/جشنواره ایده صدرا میزبان ایده‌های نوآورانه در واحد علوم و تحقیقات

رویداد صدرا در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود جشنواره ایده صدرا میزبان ایده‌های نوآورانه در واحد علوم و تحقیقات
دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از ۱۶ تا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور صاحبان صنایع و متخصصان، فعالان پیشرو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.
کد خبر : 934665

به گزارش خبرگزاری آنا، رویداد صدرا، به همت معاونت آموزشی و مهارتی این واحد با هدف اطلاع دانشجویان و دانش‌آموختگان از فرصت‌های شغلی جدید و بهره‌مندی از این فرصت‌ها برگزار می‌شود. برای صنایع نیز این امکان را فراهم می‌کند که نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان دانشجویان شناسایی و استخدام کنند.

جمشید صباغ‌زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات در این رابطه گفت: رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) با هدف ارتباط موثر میان دانشگاه، صنعت و جامعه و پاسخ به مسائل روز کشور در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این رویداد، فعالیت جشنواره ایده صدرا و برپا شدن غرفه‌های نمایشگاهی را شاهد خواهیم بود تا فرصت تبادل تجربیات و بهره‌مندی از فرصت‌های کسب و کار ایجاد شود، افزود: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی براساس سند تحول و تعالی، ایجاد ارتباط نزدیک بین دانشگاه، صنعت و جامعه، مبتنی بر پاسخگویی به مسائل روز کشور و نیاز‌های جامعه است. از این رو، واحد علوم و تحقیقات به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشتاز کشور در حوزه‌های پژوهش و فناوری، حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، مهارت‌آموزی و ایده پرداز را جزء اهداف خود قرار داده است. 

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات بر آموزش‌های مهارت‌محور، پژوهش‌های اثربخش و خلاقیت‌های نوآورانه در دانشگاه تاکید کرد و ادامه داد: در این رویداد فرصت‌هایی برای دانشجویان در خصوص شبکه‌سازی با صنایع شکل خواهد گرفت. همچنین فرصتی برای صنایع فراهم خواهد آمد که دانشجویان مستعد و خلاق را شناسایی و از آنها در حوزه‌های کاری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب