دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1403 - 15:14

۳ اقدام سازمان بسیج فناوری سپاه فجر؛ از راه‌اندازی بانک اطلاعات فناورانه تا شبکه‌سازی نخبگان دانش‌بنیان

۳ اقدام سازمان بسیج فناوری سپاه فجر؛ از راه‌اندازی بانک اطلاعات فناورانه تا شبکه‌سازی نخبگان دانش‌بنیان
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس با تشریح سه اقدام اساسی این سازمان در حوزه فناوری عنوان کرد: این اقدامات شامل راه‌اندازی بانک اطلاعات نیاز‌های فناورانه و شبکه‌سازی نخبگان دانش‌بنیان است.
کد خبر : 934664

به گزارش خبرنگار آنا، قرارگاه جهاد علمی کازرون به همراه مراسم معارفه رضا صادقی لیمنجوب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به عنوان مدیرمرکز رشد خلاقیت ونوآوری بسیج برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید مرکز رشد، خلّاقیت و نوآوری بسیج شهید دکتر علی‌اکبر پیرویان با حضور رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس، سجاد اکبرپور مدیر مراکز رشد بسیج استان فارس و روح‌الله دلاویز جانشین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری فارس و مسئول خانه نخبگان استان فارس برگزار و رضا صادقی لیمنجوب به‌عنوان مدیر مرکز رشد، خلّاقیت و نوآوری بسیج شهید علی‌اکبر پیرویان معرفی و از تلاش‌های محمدرحیم علیزاده قدردانی شد.

مجید میکائیلی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس در این آیین گفت: ما در مجموعه سازمان بسیج علمی پژوهشی فارس سه اقدام را نیاز سازمانی خود می‌دانستیم و با کمک مسئولان استانی دنبال کردیم که این اقدامات شامل تشکیل شورای هماهنگی اقتصاد دانش‌بنیان در استان فارس برای رفع مشکلات شرکت‌ها، هسته‌ها و واحد‌های فناور، راه‌اندازی سامانه و بانک اطلاعات نیاز‌های فناورانه استان فارس که در قالب شبکه دیتاسنتر شکل اولیه خود را پیدا کرده و شبکه‌سازی نخبگان و فعالان دانش‌بنیان است.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان کازرون هم با اشاره به ارزش و قداست علم و نوآوری در سپاه و بسیج بیان کرد: اگر امروز سپاه در منطقه و جهان یکی از قدرت‌های مطرح نظامی محسوب می‌شود، به‌خاطر اهمیت دادن به ایمان و علم است.

حسین حیاتی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایمان را از نسل پیشکسوت دفاع مقدس به همراه دارد و علم و نوآوری را از نسل جوان خود، بنابراین ترکیب این دو برای سپاه و بسیج تولید اقتدار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب