دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1403 - 13:32
رازقی:

کمک به دانشجویان در پرداخت شهریه‌ از اولویت‌های مهم دانشگاه است

کمک به دانشجویان در پرداخت شهریه‌ از اولویت‌های مهم دانشگاه است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه، جلوگیری از معلق شدن شهریه‌های دانشجویی و کمک به دانشجویان در پرداخت شهریه‌ است.
کد خبر : 930479

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حیدر علیپور سرپرست مدیریت شعب و منصور جهانبخش معاون توسعه کسب و کار بانک تجارت استان بوشهر با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با سعید رازقی رئیس دانشگاه استان بوشهر و مجتبی سنگری معاون توسعه و مدیریت منابع واحد بوشهر، دیدار و گفتگو کردند.

سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست که با هدف گسترش همکاری‌های رفاهی و افزایش و تسریع در پرداخت تسهیلات مالی به دانشگاهیان استان بوشهر برگزار شد، با بیان اینکه استان بوشهر دارای بافت اجتماعی است و بیشتر اقشار جامعه به نوعی شناخت نزدیکی از یکدیگر دارند، گفت: این مسئله سبب شده تا تمام اجتماعات در استان با یکدیگر پیوند و ارتباط داشته باشند که برای تسریع در روند اجرای امور بسیار سودمند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه، جلوگیری از معلق شدن شهریه‌های دانشجویی و کمک به دانشجویان در پرداخت شهریه‌های دانشجویی است، توضیح داد: بی شک طرح‌های مختلف تسهیلاتی بانکی می‌تواند در تحقق این مهم بسیار راهگشا باشد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دانشگاه در ارتباط با دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها بر ایجاد زنجیره ارزش اعتقاد دارد، عنوان کرد: لازمه ایجاد ارتباط دوسویه و پیوند کاری مستحکم، در نظر گرفتن صرف و صلاح هر دو طرف در مفاد و اجرای تفاهم‌نامه است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر پیشگام شدن بانک را در گسترش روابط و ارائه امور تسهیلاتی و رفاهی به فال نیک گرفته و ضمن استقبال از طرح‌های مالی با اخذ مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه، یکی از حساب‌های بانکی خود را به بانک تجارت انتقال خواهد داد.

مجتبی سنگری معاون توسعه و مدیریت منابع واحد بوشهر در این دیدار با قدردانی از حضور و پیگیری مدیران ارشد بانک تجارت خواستار استمرار و افزایش خدمات و تسهیلات بانکی برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان شد و گفت: اعطای تسهیلات و امکانات رفاهی به کارکنان، کارت اعتباری، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، وام مسکن و ... از مواردی است که انتظار می‌رود با نگاه مساعد مسئولان بانک تجارت و انعقاد تفاهم نامه، برای ارکان دانشگاه میسر شود.

منصور جهانبخش معاون توسعه کسب و کار بانک تجارت استان بوشهر هم در این نشست با توضیح برخی از خدمات نوین بانکی بانک تجارت گفت: بانک با برخی فروشگاه‌ها قرارداد دارد که می‌تواند با معرفی نامه از سوی دانشگاه، اقلامی، چون لوازم خانگی و... با اقساط بلند مدت خریداری کنند.

معاون توسعه کسب و کار بانک تجارت استان بوشهر متذکر شد: استفاده از تسهیلات برای دانشجویان نیز فراهم است.

 حیدر علیپور سرپرست مدیریت شعب بانک تجارت بوشهر نیز توضیحاتی در خصوص کارت آسان خرید، بیمه تجارت نو، اسکان و موارد رفاهی، خرید کالا و تسهیلات ساخت خوابگاه متأهلی ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته