دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1403 - 16:01

رونمایی از محصولات دانشجویان رشته‌ فنی و مهندسی در نمایشگاه دستاورد‌های بتن

رونمایی از محصولات دانشجویان رشته‌ فنی و مهندسی در نمایشگاه دستاورد‌های بتن
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از رونمایی محصولات دانشجویان رشته‌ فنی و مهندسی در نمایشگاه دستاورد‌های بتن خبر داد.
کد خبر : 927070

حامد افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از رونمایی محصولات دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی در حوزه تکنیک‌های طراحی پیشرفته و تولیدات بتنی در نمایشگاه دستاورد‌های بتن خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دنبال آن بوده که با توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانشجویان در حوزه مختلف مهارتی که دانشجو به آن علاقه‌مند است بتواند فعالیت دانشجویان جویای کار را مطابق با تحصیل و مهارت‌آموزی گسترش دهد.

وی ادامه داد: اهداف نمایشگاه و مسابقات بتن ارائه محصولات در حوزه فنی مهندسی و عمرانی است، نمایشگاهی را از آثار و تولیدات دانشجویان ایجاد خواهیم کرد و دانشگاه سعی دارد که با توانمندسازی دانشجویان، ایجاد اشتغال پایدار آنها را فراهم کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بیان کرد: برگزاری مسابقات بتن در حوزه تکنیک‌های طراحی پیشرفته محصولات بتنی توسط دانشجویان خلاق و مهارت آموز بسیار مورد استقبال صاحبان صنایع قرارگرفته و برپایی نمایشگاه‌های بتن در روند برپایی مسابقات در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم فعالیت دانشجویان را علاوه بر بازار‌های داخلی در سطح ملی و بین‌المللی در بخش صادرات هم به مرحله تجاری‌سازی و ارائه به بازار صنایع برسانیم و دانشجویان در بازار کسب‌وکار محصولات بتنی ایفای نقش داشته باشند.

افشاری گفت: اهداف دانشگاه از برپایی مسابقات بتنی حمایت از ایده‌های دانشجویان به‌ویژه در حوزه تجاری‌سازی محصولات تولیدی و خلاقانه آنها است که می‌توان با معرفی این ایده‌ها به نهاد‌های مختلف در راستای اجرایی کردن آنها توسط دانشجو و تجاری‌سازی طرح و ایده‌های دانشجویان در حوزه بتن رشته‌های فنی قدم برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته