دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پارکینگ ۷ طبقه مینابی در منطقه ۱۵ به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

پارکینگ ۷ طبقه مینابی در منطقه ۱۵ به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار منطقه ۱۵ از مراحل پایانی احداث پارکینگ ۷ طبقه مینابی در راستای افزایش سرانه‌های خدماتی در محدوده بافت فرسوده این منطقه خبر داد.
کد خبر : 925981

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۵، شهر تهران یکی از محدوده‌های مهم در طرح بازآفرینی شهری است گفت: افزایش سرانه‌های خدماتی نظیر تأمین پارکینگ در کنار روند نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در اولویت کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به تراکم خودرو‌ها، عرض گذر‌ها و نیاز شهروندان این محله به یک پارکینگ درخور و شایسته افزود: عملیات اجرایی پروژه پارکینگ مینابی با همکاری سازمان نوسازی و سازمان عمران شهرداری تهران طی دو سال گذشته تسریع یافت و به زودی آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه به توضیح مشخصات پارکینگ مینابی پرداخت و گفت: این پارکینگ حاصل تجمیع ۲۷ پلاک فرسوده در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۳۰ مترمربع و در زیربنای ۱۶ هزار و ۳۱۱ مترمربع در ۷ طبقه و با ظرفیت پارک ۴۷۰ دستگاه خودرو که ۶۰ ظرفیت آن برای معلولان پیش‌بینی شده است، در مرحله بهره‌برداری است و به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شیری در پایان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری پارکینگ مینای بخشی از مشکل کمبود پارکینگ محله مینابی برطرف می‌شود افزود: طراحی و احداث پارکینگ در سایر محلات باب الرضای پایتخت علاوه بر وجود ۴۸ پارکینگ ۱۲ تایی مکانیزه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته