دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1403 - 15:29

زیرساخت‌های آموزشی برای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد ممسنی مهیاست

زیرساخت‌های آموزشی برای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد ممسنی مهیاست
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اعلام کرد که زیرساخت‌های آموزشی لازم برای توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه مهیاست.
کد خبر : 924297

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره انتخاب واحد ترم تابستان دانشجویان و اهمیت این کار همراه با جمعی از کارکنان حوزه آموزش اظهار کرد: ما و مجموعه کارکنان و استادان دانشگاه باید به‌طور مستمر در دانشگاه حضور داشته باشیم و پاسخگوی استادان و دانشجویان در زمینه انتخاب واحد بعضاً مشکلات احتمالی آموزشی، پژوهشی باشیم.

وی، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی را به سعه صدر و همکاری با دانشجویان ترغیب کرد از افزایش رشته‌های پرمخاطب کارشناسی و کارشناسی ارشد در واحد ممسنی درراستای راهبرد مسئله‌محوری خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی عنوان کرد: با مهیا کردن زیرساخت‌های آموزشی لازم برای توسعه تحصیلات تکمیلی، رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد راه‌اندازی شده است.

کریمی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با توجه به موقعیت جغرافیایی و سوق‌الجیشی و قرارگرفتن در محور مواصلاتی استان‌های فارس، بوشهر و خوزستان ظرفیت‌های منحصر به فردی در زمینه‌های پذیرش و اشتغال داشته و از مجموعه‌های علمی باقدمت و بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی شهرستان‌های ممسنی و رستم در جنوب فارس است.

وی تبیین کرد: تأسیس رشته‌های دکتری مهندسی با نام برق قدرت، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی نفت مخازن در مقطع کارشناسی ارشد، HSE (بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار)، رشته دهیاری و شورا‌ها و مراقبت پوست مو و زیبایی هم در مقطع کارشناسی در سال جدید نویددهنده آینده‌ای بهتر و پویاتر برای این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته