دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1403 - 18:41

بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک/ هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم

بازدید وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک  هاشمی: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری هزینه کردیم+فیلم
وزیر ورزش از تمرینات تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک پاریس بازدید کرد.
کد خبر : 921326

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در ادامه بازدید‌های خود از اردو‌های ملی‌پوشان المپیکی در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری حاضر شد و از تمرینات علی لبیب تنها نماینده دوچرخه سواری ایران در المپیک پاریس دیدار کرد.  

وزیر ورزش در این بازدید گفت: ۱۳ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات دوچرخه سواری منظور کرده‌ایم. وزارت ورزش این رسالت را دارد تا ابزار ورزش ورزشکاران را تأمین کند.

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ۱۸ دستگاه دوچرخه با کیفیت بالا به همراه تجهیزات برای فدراسیون دوچرخه سواری تأمین شده که هزینه ۱۰ دستگاه را وزارت و ۸ دستگاه را اسپانسر تأمین کرده است. ضمن اینکه میانگین اعزام‌ها به مسابقات رشد چشمگیری داشته و اردو‌های مناسبی برای نماینده ایران در المپیک دیده شده است.

علی لبیب هم گفت که باشگاه‌داری در دوچرخه سواری اجرا نمی‌شود و وزیر ورزش قول داد تا حمایت‌ها برای باشگاه‌داری در دوچرخه سواری انجام شود.

ضمن اینکه در پایان این دیدار وزیر ورزش لحظاتی به دوچرخه سواری پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب