دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1403 - 08:30
در گفت‌وگو با آنا؛

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان: فدراسیون همه‌جوره ما را حمایت کرده است/ امیدوارم به آرزویمان در المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان: فدراسیون همه‌جوره ما را حمایت کرده است  امیدوارم به آرزویمان در المپیک برسیم
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: اینکه چه میزان به بچه‌ها روحیه داده شود خیلی به اصحاب رسانه و مردم بستگی دارد.
کد خبر : 921063

مینو مداح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص آمادگی تیم ملی بانوان در آستانه المپیک گفت: خوشبختانه شرایط روحی و روانی و همچنین شرایط بدنی بچه ها بسیار خوب است. در فرانسه کمپ تمرینی داشتیم و دیروز به ایران برگشتیم. در روزهای باقی مانده تا المپیک باید از لحاظ روانی بچه هارا آماده کنیم. اینکه چه میزان به بچه ها روحیه داده شود خیلی به اصحاب رسانه و مردم بستگی دارد.

وی درباره اولین حضور با دو سهمیه تکواندو بانوان در المپیک گفت: برای اولین بار با دو سهمیه در المپیک حضور داریم. قطعا افتخارات زیادی از جمله قهرمانی جهان که به تازگی به دست آوردیم در کارنامه ما است و به همین دلیل شاید توقعات از ما بالارفته باشد که طبیعی است. اما انتظار می رود با پایین آوردن توقعات و انرژی دادن به تیم، از ما حمایت شود. چراکه المپیک قابل پبش بینی نیست. خداراشکر از همه جهت از سوی فدراسیون  حمایت شدیم و هرچیزی که نیاز داشتیم را فدراسیون تهیه کرده است. ما نیز هیچگونه کم کاری نمی کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا به یکی از آرزوهایمان که کسب مدال المپیک است برسیم.

مداح درباره وضعیت نعمت زاده ملی پوش جوان تیم ملی اظهار کرد: مبینا نعمت زاده در دو سال گذشته باتوجه به نتایجی که کسب کرد ثابت کرد می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. این موفقیت ها تنها با تلاش او نبوده و یک تیم پشت عملکرد خوب اوست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب