دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فناوری و دولت آینده (۲۴)؛

بهبود وضعیت کسب و کار با حذف دخالت‌های دولت

بهبود وضعیت کسب و کار با حذف دخالت‌های دولت
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: اگر دولت وضع قوانین دستوری و دخالت‌های خود از فضای کسب وکار حذف کند به طور قطع روند فعالیت شرکت‌های دانش بنیان با تکیه بر توان، دانش و تخصص کارشناسان داخلی بسیار مطلوب خواهد بود.
کد خبر : 920568

احمد صادقی مدیرعامل یک شرکت دارویی دانش‌بنیان که با تجهیز خط تولید به ماشین آلات پیشرفته و پیروی از استاندارد‌های روز صنعت داروسازی و در اختیار داشتن تأییدیه‌های لازم به تولید طیف وسیعی از محصولات دارویی - بهداشتی در حوزه نیمه جامدات و محصولات موضعی می‌پردازد، درباره انتظارات فعالان حوزه فناوری و نوآوری از رئیس جمهور دوره چهاردهم به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: از دولت جدید خواستاریم که هیچگونه حمایتی به طرق مختلف از این حوزه نداشته باشند و اجازه دهند که ما فعالیت خود را انجام دهیم.

وی افزود: از سوی دیگر هیچگونه دخالتی در قیمت گذاری نکنند و مقررات هر روزه و دست و پاگیر را از سر راه کسب وکار‌ها بردارند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: اگر دولت وضع قوانین دستوری و دخالت‌های خود را حذف کند به طور قطع روند فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با تکیه بر توان، دانش و تخصص کارشناسان داخلی بسیار مطلوب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته