دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 10:25

درس‌های نویدکیا و شجاعی به مربیان هوچی گر فوتبال ایران

درس‌های نویدکیا و شجاعی به مربیان هوچی گر فوتبال ایران
کنفرانس مطبوعاتی مسعود شجاعی قبل از بازی با پرسپولیس یک کنفرانس کاملاً آموزشی و جالب توجه بود. 
کد خبر : 910614

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مسعود شجاعی روز گذشته در پاسخ به سوال عجیب یکی از خبرنگاران که پرسیده بود آیا شما برای نکونام بازی می‌کنید تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرید، گفت:مگر خاله بازی است که من برای استقلال و نکونام بازی کنم؟ او همچنین تاکید کرد که برایش قهرمانی پرسپولیس و استقلال تفاوتی ندارد و اگر قرار بود مقابل تیمی آرام بازی کند آن تیم صنعت نفت آبادان بود که اتفاقاً هوادار مقابل نماینده خوزستان کاملاً جدی و محکم بازی کرد و برنده شد.

حرف‌های مسعود شجاعی نه تنها درست بلکه آموزشی است برای همه مربیان و کسانی که به هر شکل ممکن فوتبال را دنبال می‌کنند. مشابه این صحبت‌ها را قبلاً از محرم نوید کیا هم شنیده بودیم. کسی که ثابت کرده کنفرانس‌های مطبوعاتی کاملاً متفاوتی دارد و به قول معروف فیلم بازی نمی‌کند و در عین حال از دایره ادب هم خارج نمی‌شود. نوید کیا روزی گفت برای من هیچ اهمیتی ندارد که حتی همین امروز به خانه بروم و بقیه مسابقات را از خانه‌ام تماشا کنم.

کسانی که فوتبال محرم نوید کیا را به خاطر دارند و کمی شخصیت او را می‌شناسند خوب می‌دانند که محرم حرف دلش را زد و واقعاً اثری از فیلم بازی کردن و دروغ و ریا در صحبت‌های او نیست. همین حس را مخاطب از صحبت‌های مسعود شجاعی هم می‌گیرد و کاملاً مطمئن است که هوادار چه در چنته دارد رو می‌کند تا بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارد و اگر با استقلال هم بازی داشت همین کار را می‌کرد. 

ما فقط امیدواریم مربیانی مثل نوید کیا و مسعود شجاعی در فوتبالمان بیشتر شوند و فضا برای کار کردن آنها فراهم باشد. آنها رفتارهایی را کنار خط و در نشست های خبری انجام می دهند که برخی مربیان هوچیگر هرگر اعتقادی به این رفتارها ندارند و جالب اینجا است که شاگردان آنها هم همین مدل رفتار را برای آینده خود الگو می کنند. خوشبختانه این دو مربی از نظر فنی هم نتایج خیلی خوبی کسب کردند و هیچ‌کس نیست که بتواند منکر پیشرفت فنی مس رفسنجان با محرم و هوادار با مسعود شجاعی شود. شاید اگر شجاعی نبود امروز هوادار برای بقا می‌جنگید، اما هفته‌ها است که خیال این تیم بابت ماندن در لیگ برتر راحت شده و حالا همه منتظر انجام یک فوتبال زیبا از سوی شاگردان مسعود شجاعی مقابل پرسپولیس مدعی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته