دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در بزرگ‌ترین رویداد حوزه سلامت آسیای مرکزی

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در بزرگ‌ترین رویداد حوزه سلامت آسیای مرکزی
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در بزرگ‌ترین رویداد حوزه سلامت آسیای مرکزی برپا می‌شوند.
کد خبر : 911258

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت آسیا مرکزی - چین ، توسط سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی، تیر ۱۴۰۳ برپا می‌شود.

چهل و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای، برای سه روز پیاپی از ۲۶ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (مطابق با ۶ تا ۸ تیرماه ۱۴۰۳) در مرکز نمایشگاه و کنوانسیون جهانی شانگهای برگزار خواهد شد.

غرفه داران و مخاطبان این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و تشخیصی، مواد اولیه پزشکی و زیستی، تجهیزات و خدمات زیبایی، بیمارستان سازی، تجهیزات توانبخشی، سلامت الکترونیک و هوش مصنوعی هستند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی بین المللی شانگهای (CMEH) یکی از رویدادهای برجسته صنعت تجهیزات های پزشکی است که به عنوان ارزشمندترین و بزرگترین رویداد این حوزه در چین شناخته میشود.

این رویداد به عنوان یک پلتفرم و فرصت منحصر به فرد برای نمایش محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازار ۱/۵ میلیارد نفری چین خواهد بود و فرصت بی نظیری برای شرکت‌ها می‌باشد تا کسب و کار خود را در وسعت جهانی ارتقاء بدهند.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای ۲۰۲۴ ، در وسعتی بیش از ۸۰ هزار متر مربع برگزار شده و هر سال بیش از ۱۰۰۰ غرفه دار تجهیزات پزشکی از بیش از ۳۰ کشور در برگزاری آن مشارکت داشته و بیش از ۴۰ هزار نفر از بازدیدکنندگان متخصص در این حوزه شامل خریداران بیمارستانی و بازرگانان از آخرین محصولات ارائه شده در نمایشگاه بازدید به عمل می آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته