دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 12:22

نخستین نشست اندیشه‌های راهبر موزه علوم و فناوری برگزار شد

نخستین نشست تخصصی اندیشه‌های راهبر از سلسله نشست‌های فصلی موزه علوم و فناوری روز جمعه هفتم خرداد با حضور پژوهشگران، اساتید، اندیشمندان، هنرمندان، مدیران، کارآفرینان خلاق و اصحاب رسانه در سالن همایش موزه ملی ایران برگزار شد.
کد خبر : 89326

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه علوم و فناوری، این نشست با هدف توسعه اندیشه اقتصاد دانش بنیان و گسترش علم و فناوری برگزار شد و حاضران تجربیات، ایده‌های خلاق و راه‌های دستیبابی به موفقیت را به اشتراک گذاشتند.


«سخن‌گاه اندیشه‌های راهبر» یا همان «سار» که در سال جاری توسط موزه علوم کلید خورد، محل مناسبی برای اطلاع رسانی شرکت‌های دانش‌بنیان، نهادهای آموزشی و محصولات و رویدادهای علمی و فناورانه است.


این پروژه قصد دارد ذهن‌های خلاق و آماده را با کارهای انجام‌شده و مسیرهای مناسب برای شکل‌گیری و پرورش ایده‌ها آشنا و کمک کند علاقه‌مندان به علم و فناوری و ترویج علم با چهره‌های علمی و ایده‌های نوآورانه‌ آنها آشنا شوند.


در این برنامه، دکتر سیف‌اله جلیلی، رئیس موزه علوم و فناوری، درباره ایده راه‌اندازی و اهداف پروژه سار، محمدرضا نوروزی، مروج علم و هم‌آفرین پروژه راز، درباره ترویج علم در بستر اینترنت، مجید میرزا وزیری، استاد دانشگاه فردوسی مشهد، درباره آموزش غیررسمی شهر ریاضی، حازم فری پور، مدیر عامل شرکت فن‌آموز، درباره آموزش مبتنی بر انگیزش، علی عمیدی، از کارآفرینان برتر، درباره نحوه تبدیل ایده‌های ذهنی به شرکت‌های بزرگ، سمیه کرمی، عضو تحریریه مجله شگفت‌زار، درباره ادبیات علمی- تخیلی، مهران نوروزی، طراح مفهومی موزه علوم، درباره طراحی موزه‌های علم و فناوری و پویا نیکجو، فعال محیط‌زیست، درباره رویکرد طبیعت‌گرایی در آموزش به کودکان به سخنرانی و ارائه بحث پرداختند.


نقد و بررسی این مراسم در اولین نشست خبری سال جاری موزه علوم، روز هفدهم خرداد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این موزه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته