دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دهقانی تاکید کرد؛

ضرورت توجه به صنعت اسباب‌بازی/تولید محصولات بزرگ از دل رویدادهای علمی

ضرورت توجه به صنعت اسباب‌بازی تولید محصولات بزرگ از دل رویدادهای علمی
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به برگزاری چنین رویداد‌هایی در همه صنایع از‌جمله صنعت اسباب‌بازی تاکید کرد.
کد خبر : 882674

به‌گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور امروز در رویداد توسعه و تبادل فناوری در صنعت اسباب‌بازی که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، گفت: با توجه به تعریفی که از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد که در آن وجه فناوری و توسعه فناوری ارزش افزوده محسوب می‌شود، باید به برگزاری چنین رویدادهایی در همه صنایع از‌جمله صنعت اسباب‌بازی، توجه کنیم‌.

دهقانی ادامه داد: بهادادن به صنایع خلاق و نوآورانه، در کنار بهره‌گیری از فناوری روز در تولید بسیاری از محصولات خلاقانه از جمله انیمیشن تاثیرگذار است‌.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به تاثیر گسترده اقتصاد صنایع خلاق در دنیا اشاره کرد و گفت: گردش مالی جهانی بازار اسباب‌بازی حدود ۱۰۰ میلیون دلار است؛ این عدد قابل‌توجهی است که باید برای آن خلق فرصت کرد.

دهقانی فیروزآبادی، برگزاری چنین رویدادهای خلاقانه‌ای رو فرصتی مغتنم برای کشور دانست و گفت: باتوجه به اصالت، فرهنگ و اندیشه کشور، ارتباط میان صنایع بزرگ با شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع خلاق از جمله صنعت اسباب‌بازی، اهمیت بسیاری دارد و از دل چنین رویدادهایی، محصولات بزرگی تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته