دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی؛

چند طرح کلان جهاد دانشگاهی رونمایی می‌شود

چند طرح کلان جهاد دانشگاهی رونمایی می‌شود
قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی از رونمایی چند طرح کلان ملی در چهل و سومین سالگرد این نهاد خبر داد.
کد خبر : 861007

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن فارسی، قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی و معاون هماهنگی و امور مجلس در نشست خبری به مناسبت چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد که امروز صبح برگزار شد، گفت: ۱۶ مرداد سالگرد تشکیل نهادی محجوب مظلوم، مقتدر و اقتدارآفرین است. چیزی که باعث شده همواره جهاد مورد توجه باشد، خط شکنی، الگوسازی و حرکت‌آفرینی است که در عرصه‌های مختلف از جهاد دانشگاهی شاهد هستیم.

وی افزود: مراسم سالگرد ۱۶ مرداد با حضور مقامات کشوری و لشکری در پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود. صبح روز دوشنبه مراسم تجلیل میثاق با حضرت امام در حرم مطهر حضرت امام رخ می‌دهد.

معاون هماهنگی و امور مجلس اظهار کرد: همچنین در این روز تقدیر از جهادگران نمونه  در پژوهشگاه رویان انجام می‌گیرد. امسال تلاش کردیم تا فرآیند انتخاب جهادگران نمونه کیفی‌تر برگزار شود.

فارسی یادآور شد: رونمایی از چندین طرح، آغاز چند کلان طرح و پروژه دراین روز صورت می گیرد که امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، مقدمات آن فراهم شود.

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی و معاون هماهنگی و امور مجلس عنوان کرد: چالش‌ها و راهبرد‌ها به نسبت برنامه‌های کلان کشور مانند برنامه هفتم توسعه کشور و برنامه هفتم جهاد دانشگاهی این کارگرو‌ها شمل گرفته و راهبرد‌ها بررسی شدند و امیدواریم نقشه راه آینده جهاد دانشگاهی راهی شفاف، هموار و امیدآفرین برای جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته