دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1395 - 10:44

مسابقه تکنیک‌های کتاب‌خوانی از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود

چهارراه کتاب عنوان مسابقه ویژه مهارت‌های مطالعه و کتاب‌خوانی است که در نخستین نمایشگاه فرهنگ‌وهنر تهران و در محل غرفه فرهنگسرای خاتم (ص) برگزار می‌شود.
کد خبر : 85717

به گزارش گروه فرهنگی آنا، روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، در قالب این مسابقه مخاطبین حاضر در نمایشگاه با رجوع به غرفه فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، ضمن دریافت فلش کارت «چگونه کتاب بخوانیم؟» فرم سئوالات چند گزینه ای مسابقه را نیز دریافت می‌کنند.


بر اساس این گزارش مخاطبان پس از مطالعه محتوای 17 عدد فلش کارت مسابقه گزینه های درست پاسخنامه را بصورت پیامکی از راست به چپ به شماره پیامکی 2000183718 ارسال می‌نمایند و به 10 نفر از کسانی که پاسخ های صحیح را ارسال کرده باشند در پایان نمایشگاه به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهداء می‌شود.


بر اساس اسن گزارش فلش کارت " چگونه کتاب بخوانیم" توسط فرهنگسرای خاتم (ص) طراحی و منتشر شده و حاوی 17 عدد فلش کارت است که یک روی آن شیوه های مطالعه و در روی دیگر آن طرح متناسب با محتوای فلش کارت طراحی شده است .خلاصه نویسی و نکته برداری، محیط ساکت و آرام برای مطالعه، ارتباط تغذیه با مطالعه، مکان مطالعه، نحوه استراحت، دما و نور محل مطالعه، نحوه درک مطلب، تحرک مغزی، چگونه همزمان مطالعه چند کتاب را پیش ببریم، تمرکز در مطالعه، مدت زمان و فضای مطالعه، نحوه خلاصه نویسی و نکته برداری مطالب مهم محتوای فلش کارت این مسابقه را شامل می‌شود.


این مسابقه به منظور ارائه خدمات کتابخوانی به مخاطبین و شهروندانی است که برای بازدید از نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران در پردیس سینمایی ملت حاضر می‌شوند و در عین حال اقدامی ابتکاری توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 است که در مجموعه خود کتابخانه های متعدد و کتابخوانان بسیاری دارد.


مسابقه چهار راه کتاب همزمان با نمایشگاه فرهنگ وهنر از 27 اردیبهشت تا 3 خرداد از ساعت 10 الی 20 شب به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگسرای خاتم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته