دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1402 - 13:12
کنایه معاون قهرمانی وزارت به قربانزاده

پولادگر: باید از صداوسیما بابت پخش مصاحبه‌ام گلایه کنم/سرمربی تیم امید ایرانی است

پولادگر: باید از صداوسیما بابت پخش مصاحبه‌ام گلایه کنم سرمربی تیم امید ایرانی است
معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: واقعا باید از رسانه ملی گلایه کنم که صحبت های من را که برای روز دوشنبه بود در روز چهارشنبه منتشر کرد و باعث ایجاد حواشی زیاد شد.
کد خبر : 847150

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد پولادگر در حاشیه رونمایی از کاپ جام جهانی بسکتبال در موزه ملی المپیک درباره صحبت های خود مبنی بر حذف شدن پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعا باید از رسانه ملی گلایه کنم که صحبت های من را که برای روز دوشنبه بود روز چهارشنبه پخش کردند. روز دوشنبه بعد از جلسه کمیسیون فرهنگی از من سوال کردند و چون از دوستان مرتبا این موضوع را می شنیدم عنوان کردم اما صداوسیما مصاحبه من را  در روز چهارشنبه منتشر کرد و باعث ایجاد حواشی زیاد شد.

وی ادامه داد: وزیر ورزش حتما پیش از من اطلاعاتی داشته و در اظهارات او صحبتی انجام ندادم که چنین جلوه داده شد. از رفتارصداوسیمای ملی تعجب زیادی می کنم که تاریخ تهیه و انتشار مصاحبه را رعایت نکردند. با این کار خود خوراک رسانه های معاند را فراهم کردند و آن ها هم از این موضوع بهره برداری خوبی داشتند.این موضوع زیبنده رسانه ملی ما نیست.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش درباره حواشی انتخابات ژیمناستیک گفت: انتخابات این فدراسیون برگزار شده و در حال حاضر جواب سوالات فدراسیون جهانی در رابطه با انتخابات را تهیه می کنیم. ناظر فدراسیون جهانی تا آخرین لحظه هم در محل برگزاری مجمع حضور داشت. البته نمی دانم صورت جلسه را امضا کرده یا نه هر چند لزومی ندارد.

معاون توسعه قمرمانی وزازت ورزش درباره آخرین اخبار راجع به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: آخرین خبر من این است که هم فدراسیون فوتبال و هم کمیته بدوی نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند که شرایط احراز مجوز حرفه‌ای ۲ باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس انجام شود و این دو تیم در آسیا باشند.

وی درباره انتشار خبرهایی مبنی بر اختلاس یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی ایران نیز گفت: هیچ رییس فدراسیونی نداریم که به جرم اختلاس بازداشت شده باشد.

پولادگر راجع به انتخاب سرمربی تیم امید فوتبال نیز گفت: مهدی تاج در جلسه امروز ستاد از نهایی بودن اعزام تیم ملی فوتبال امید به بازی‌های آسیایی خبر داد. درباره سرمربی این تیم نیز به فرد نهایی رسیده‌ایم که یک مربی ایرانی است. خود فدراسیون این را اعلام می کند.

او درباره صحبت های قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد تغییر در هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و  زمان برگزاری دو مجمع  برای تکمیل اعضای هیات مدیره دو باشگاه نیز گفت: در مورد تاریخ برگزاری مجمع بحث قراردادها بود. اگر احیانا تغییراتی قرار است باشد چون زمان انعقاد قراردادهاست ممکن است نکته ای وجود داشته باشد. البته تغییرات هم قطعی نیست. به همین دلیل تصمیم وزارت ورزش و جوانان این بوده که بعد از پایان رقابت‌های لیگ و جام حذفی این مجمع برگزار شود تا تاثیری در نتایج و روند مسابقات نگذارد. 

پولادگر تصریح کرد: متاسفانه خیلی از مراتب و طبقه‌بندی اطلاعاتی کشورمان رعایت نمی‌شود و همه بدون رعایت جایگاه خود حرف می‌زنند. برای اینکه گرفتار این موضوع نشویم بعد از فینال جام حذفی مجمع دو باشگاه برگزار می شود.

او درباره آخرین وضعیت شکایت کاندیدای بازنده انتخابات دوچرخه سواری نیز گفت: اشتباهی درباره انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری و دستور موقت صورت گرفته بود که برطرف شده. خوشبختانه مشکلی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته