دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1402 - 10:00
به منظور توسعه کسب‌وکار؛

انقلاب دیجیتال در فناوری اطلاعات رسوخ پیدا کرده است

انقلاب دیجیتال در فناوری اطلاعات رسوخ پیدا کرده است
انقلاب دیجیتال در فناوری اطلاعات رسوخ پیدا کرده و دنیای کسب‌وکار را در مقیاس جهانی پوشش می‌دهد.
کد خبر : 839950

به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، اصطلاح انقلاب دیجیتال در فناوری اطلاعات مدت زیادیست که ورود پیدا کرده است. سواد دیجیتال تمامی حوزه‌های دانش ازجمله آموزش و دنیای کسب‌وکار را پوشش می‌دهد. اکثریت مردم قبل از کسب مهارت‌های تکنولوژیکی به محیط‌های کاری رسمی، اولین گام‌های خود را در ارتباط روزمره با خانواده و دوستان خود برمی‌دارند. کسب مهارت در این گام به آن‌ها تجربه قابل توجهی برای استفاده از این دانش در محیط‌های سازمانی می‌دهد، اما آنچه در این گزارش به طور خاص به آن خواهیم پرداخت سواد دیجیتال در شرکت‌هاست. امروزه بیش از هر زمان دیگری ظهور فناوری در محیط کسب‌وکار اهمیت دارد. به همین دلیل شرکت‌ها، با سوادترین کارمندان دیجیتالی را گرد هم می‌آورند و در نتیجه به عنوان سازمان‌های پیشرو امروزی ظهور می‌کنند.

کسب‌وکار‌های مدرن دارای کارمندانی از تمام پیش‌زمینه‌ها، گروه‌های سنی و قابلیت‌های دیجیتال فعلی است که این موضوع به قطع ارتباط داخلی در درون بخش‌ها یا حتی در سراسر شرکت کمک می‌کند. سواد دیجیتال توانایی فرد برای انجام وظایف مختلف در محیط دیجیتال نشان می‌دهد. این توانایی‌ها شامل مکان‌یابی، ارزیابی و ایجاد محتوا با استفاده از فناوری و برقراری ارتباط موثر با دیگران است. سواد دیجیتالی، مجموعه‌ای از مهارت‌های ضروری برای کمک به هدایت شبکه فناوری اطلاعات است که برای عملکرد جامعه امروزی حیاتی است.

سواد دیجیتال یک قبل و بعد را در دنیای حرفه‌ای به کارکنان شرکت نشان می‌دهد. توسعه‌دهندگان در تجارت، مزایای متعددی از جمله افزایش رضایت شغلی و مشارکت کارکنان را می‌توانند با ارائه تعلیم و تربیت در زمینه سواد دیجیتال کسب کنند. گنجاندن مهارت‌های جدید در اجرای ابزار‌های مختلف فناوری به صاحبان شرکت امکان می‌دهد که سریع‌تر به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته