دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 09:15
در گفت وگو با آنا

رئیس فدراسیون قایقرانی: دختران بهتر از پسران کار کردند/ محسن شادی هر وقت بخواهد می‌تواند برگردد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با توجه به امکانات موجود در ایران انتظار زیادی از قایقرانان اسلالوم نداشتیم، اما آنها نتایج خوبی را کسب کردند و از نظر ما نمره قابل قبولی‌گرفتند.
کد خبر : 81164

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی قایقرانی ایران در مسابفات کسب سهمیه المپیک در رشته‌های رویینگ و اسلالوم که به ترتیب در کره جنوبی و ژاپن برگزار شد، موفق شد تنها در رویینگ تکنفره بانوان توسط «مهسا جاور» مجوز کسب سهمیه المپیک ریو را به‌دست آورد و در سایر رشته‌ها عملکرد خوبی را نداشت.


غلامرضا امینی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره نتایج مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته رویینگ گفت: «از نظر ما نتایج کسب شده در مسابقات انتخابی المپیک خوب نبود. اما اگر بخواهیم به صورت جزیی بررسی کنیم، عملکرد دختران بهتر از پسران بود. در دختران هم در رشته یک نفره و هم در دو نفره نتایج خوبی را کسب کردیم و تنها ورزشکار ما هم که موفق شد سهمیه المپیک را کسب کند خانم مهسا جاور در رویینگ یک‌نفره بود. اما در قسمت پسران نتایج خوبی را کسب نکردیم و انتظارات ما از مردان قایقران بیش از این بود.»


وی ادامه داد: «نتایج کسب شده باید مورد بررسی قرار گیرد. در هفته جاری جلسه‌ای را با حضور اعضای کمیته فنی برگزار می‌کنیم تا دلایل نتایج بد پسران قایقران ایران در مسابقات کسب سهمیه بررسی شود.»


رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص نتایج تیم اسلالوم ایران در مسابقات کسب سهمیه که در ژاپن برگزار شد، افزود: «ما با توجه به امکانات موجود در ایران انتظار زیادی از قایقرانان اسلالوم نداشتیم اما آنها نتایج خوبی را کسب کردند و از نظر ما نمره قابل قبولی گرفتند. به طور حتم رقبای آنها در اردوهای بیشتری حضور داشتند و از امکانات بالاتری هم بهره مند بودند و نباید از قایقرانان این رشته به خاطر عدم کسب سهمیه المپک خرده گرفت.»


امینی در رابطه با حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک از مهسا جاور برای حضور در رقابت‌های المپیک اظهار داشت: «جاور حدود 17 ماه در اردوهای تیم ملی بود و طی این مدت هم از فدراسیون حقوق می‌گرفت. کمیته ملی المپیک هم نظر مساعدی روی این ورزشکار دارد و بعد از مسابقات جایزه کسب سهمیه‌اش را در فرودگاه به جاور دادند و قرار است برای او حقوقی هم درنظر بگیرند. ما هم حمایت خودمان را تا روز مسابقه از او دریغ نمی کنیم و قطعا شرایط اردویی خوبی برای جاور در نظر می‌گیریم.»


رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد اختلاف خودش با محسن شادی که موجب کنار رفتن او از بین کادر فنی تیم ملی رویینگ شد، افزود: «محسن شادی یکی از عزیزان و از سرمایه‌های قایقرانی ایران است که در زمان ریاست من در مسابقات آسیایی به مدال رسید. او بعد از مسابقات قهرمانی آسیا رو به سوی مربیگری آورد و با کمک من در یک دوره کلاس مربیگری در چین شرکت کرد. اما الان هم بنا به دلایل شخصی از جمع ملی‌پوشان کنار رفت ولی هر وقت بخواهد می‌تواند در کنار تیم ملی باشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته