دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1401 - 11:31

نقشه نصب پمپ آب خانگی بدون مخزن + خرید پمپ آب با قیمت عالی

برای نصب پمپ خانگی باید در مسیر جریان لوله اصلی آب ساختمان پمپ خانگی را قرار دهید. در مرحله بعدی باید لوله آب را به کمک مهره و ماسوره از یک طرف به ورودی پمپ آب خانگی و از طرف دیگر به لوله اصلی آب متصل نمایید. شیر یک طرفه را بعد از خروجی پمپ آب خانگی نصب کرده تا از برگشت آب به درون پمپ در زمان خاموش بودن پمپ خانگی پیشگیری نمایید. مرحله بعدی اتصال ست کنترل است که باید ست  کنترل را بر روی خط لوله آب خروجی از پمپ بعد از مخزن تحت فشار پمپ نصب نمایید.
کد خبر : 804038

به گزارش خبرگزاری آنا؛ برای نصب پمپ خانگی باید در مسیر جریان لوله اصلی آب ساختمان پمپ خانگی را قرار دهید. در مرحله بعدی باید لوله آب را به کمک مهره و ماسوره از یک طرف به ورودی پمپ آب خانگی و از طرف دیگر به لوله اصلی آب متصل نمایید. شیر یک طرفه را بعد از خروجی پمپ آب خانگی نصب کرده تا از برگشت آب به درون پمپ در زمان خاموش بودن پمپ خانگی پیشگیری نمایید. مرحله بعدی اتصال ست کنترل است که باید ست  کنترل را بر روی خط لوله آب خروجی از پمپ بعد از مخزن تحت فشار پمپ نصب نمایید. در آخر باید لوله خروجی از پمپ را به ورودی آب ساختمان متصل کرده و با کمک مهره و ماسوره لوله ها را به یکدیگر متصل کنید. برای خرید پمپ آب با قیمت مناسب و عالی می توانید وارد سایت سولار مکانیکال شوید. 

نکات نصب پمپ خانگی بدون مخزن 

نصب پمپ خانگی بدون مخزن مراحل ساده ای دارد و احتیاج به لوله کشی پمپ خانگی دارد اما برای نصب پمپ خانگی نیازی به انجام لوله کشی و تعبیه مخزن نیست. برای نصب پمپ آب بدون مخزن به ابزار آلاتی نیاز دارید. ابزار مورد نیاز برای نصب پمپ خانگی شامل لوله آب با قطر مناسب، شیر یکطرفه، مهره و ماسوره، ست کنترل می باشد. به منظور نصب پمپ خانگی بدون مخزن باید قبل از نصب اقدامات لازم را انجام دهید. لذا توصیه می‌ شود مکان نصب پمپ خانگی به دور از نور خورشید و سرپوشیده باشد. همچنین به سطح زیرین پمپ خانگی توجه نمایید که باید یکدست و صاف باشد. در صورتی که توان پمپ خانگی از نیم اسب بخار بیشتر است باید مکان نصب پمپ خانگی عایق کاری صوتی باشد، چرا که در هنگام کار پمپ از خود صدا تولید کرده و در صورت عدم عایق صورتی مکان، صدای پمپ موجب سلب آسایش ساکنین می شود. 



انواع پمپ خانگی 

در بازار می توان انواع پمپ خانگی از جمله پمپ آب بشقابی، پمپ آب جتی و پروانه ای و غیره را یافت. پمپ های مذکور در دسته پمپ های شعاعی و محیطی و محوری قرار دارند. 

پمپ های خانگی از منظر قدرت به انواع پمپ کوچک آپارتمانی، پمپ آب یک اسب بخار، پمپ آب نیم اسب بخار، پمپ آب یک و نیم اسب بخار، بوستر پمپ آب تقسیم بندی می شوند. البته از بوستر پمپ آب در ساختمان های متراکم استفاده می شود. پمپ آب نیز از لحاظ مخزن آب بدون مخزن و مخزن دار تقسیم بندی می شود. پمپ های آب آپارتمانی از دسته پمپ آب بدون مخزن هستند که نیم اسب بخار بوده و در ساختمان ها قابل نصب هستند. برای خرید پمپ آب خانگی بر روی این لینک کلیک کنید. 

پمپ خانگی بدون مخزن 

در ساختمان های متراکم یا آپارتمان ها فشار آب بسیار کم است، بدین منظور برای رفع کاهش فشار آب در ساختمان ها از پمپ خانگی استفاده می شود. با نصب پمپ خانگی در ساختمان ها به راحتی آب با فشار زیاد به تمامی طبقات آپارتمان منتقل می شود. البته پمپ خانگی در ظرفیت‌ های مختلفی در بازار موجود است و شما می توانید متناسب با نیاز یک ظرفیت مناسب برای ساختمان خود خریداری کنید. بعدی پمپ خانگی بدون مخزن برای افرادی مناسب است که بودجه کافی برای خرید پمپ مخزن دار ندارند و همچنین به دلیل کمبود فضا نمی تواند از پمپ خانگی همراه با مخزن استفاده کنند. پمپ خانگی بدون مخزن هزینه کمتری دارد، همچنین هزینه خرید آن نیز در مقابل پمپ آب با مخزن کمتر است. 

پمپ کف کش

پمپ های کفکش در دو نوع کفکش تک فاز و کفکش سه فاز ارائه شده است و جز موتور پمپ مستغرق سانتریفیوژ می باشد. برای استفاده در مصارف خانگی از پمپ های کف کش تکفاز استفاده می‌ شود و در مصارف کشاورزی و صنعتی نیز از پمپ های کف کش سه فاز استفاده می شود. محدوده توان پمپ های کفکش سه فاز از ۱ تا ۱۵ اسب بخار بوده و جنس آن می‌ تواند  از استیل، چدن و آلومینیوم باشد. البته بیشترین کاربری پمپ های کفکش چاه آب است. اگر پمپ های کفکش به صورت خشک کار کنند آسیب دیده و موتور آن ها می سوزد. این پمپ ها نیاز دارند در داخل آب استارت شوند.‌ اصولاً به منظور استخراج آب از چاه های کم عمق از پمپ های کفکش استفاده می شود و برای استخراج آب از چاه های عمیق نیز باید از پمپ های شناور استفاده کرد. برای خرید پمپ کف کش روی این لینک کلیک کنید.

انواع پمپ های کف کش 

 

پمپ های کفکش به دلیل تنوع زیادی که دارند در جهات مختلفی دسته بندی می شوند. به پمپ های کفکش ساده بدون قطع کن یا بدون فلوتر یا دستی نیز می گویند. همانطور که از نام این پمپ ها مشخص است کاربر باید به صورت دستی پمپ را استارت بزنند و خاموش نماید. البته این پمپ فلوتر ندارد پس خطر خشک کار کردن آن زیاد است. فلوتر دار یا پمپ های کفکش قطع کن برقی نیز مجهز به فلوتر هستند و جریان را بر اساس میزان سطح آب قطع و وصل می نمایند. کفکش آب از بغل از دیگر پمپ های کفکش است که در کنار آن دهانه خروجی قرار داشته و فضای بیشتری را اشغال می کند. در بالای پمپ کفکش آب از رو دهانه خروجی قرار داشته و به خنک کاری کمک کرده و فضای کمی اشغال می کند. پمپ های کفکش پنوماتیک یا بادی و پمپ کف کش برقی ضد انفجار نیز از دیگر انواع پمپ های کفکش هستند. 

قیمت پمپ خانگی

امروزه ساکنین آپارتمان ها به خصوص مناطق پرجمعیت از کمبود آب رنج می برند، به همین دلیل استفاده از پمپ های آب خانگی در این مناطق اهمیت بسیار زیادی دارد. پمپ های خانگی در مدل های مختلف و برند های متفاوتی تولید شده است که هر یک کاربرد مخصوصی دارد. با توجه به تعداد انواع پمپ های خانگی باید در خرید پمپ آب خانگی عوامل مختلفی از جمله متراژ واحد، طبقات ساختمان و تعداد شیر ها را نیز در نظر بگیرید‌. می توانید متناسب با عوامل مذکور پمپ خانگی را با ظرفیت مناسب انتخاب کنید تا مشکل کمبود فشار آب در ساختمان رفع شود. انواع پمپ های خانگی انواع مختلفی دارند که می‌ توان به پمپ با کلید اتوماتیک، پمپ با مخزن انبساط و بوستر اشاره کرد. با توجه به موارد فوق قیمت هر یک نیز تفاوت قابل توجهی دارد. 

معرفی فروشگاه اینترنتی سولار مکانیکال

سولار مکانیکال یک فروشگاه اینترنتی معتبر بوده که در آن انواع پمپ های خانگی و کف کش و سایر تجهیزات صنعتی در برندهای مختلف یافت می شود. خریدارانی که نیاز به خرید پمپ خانگی و کف کش و سایر تجهیزات صنعتی دارند می توانند وارد سایت معتبر این فروشگاه شوند و به راحتی انواع پمپ خانگی و  تجهیزات صنعتی را با گارانتی خریداری نمایند. همچنین این فروشگاه اینترنتی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید و خریدارانی که در قسمت های مختلف ایران زندگی می کنند می توانند محصولات دلخواه را در سایت این فروشگاه اینترنتی ثبت سفارش کنند تا در زمان کمی محصولات به دست آن ها برسد. فروشگاه اینترنتی سولار مکانیکال برای خریداران خود تخفیف های ویژه بر روی محصولات در نظر گرفته است. همچنین برای خریداران خود مزایای خریدی چون پرداخت درب منزل نیز ارائه داده است. برای مشاهده سایت سولار مکانیکال بر روی این لینک کلیک کنید. 

 

برچسب ها : پمپ,ساختمان,خانه,مسکن

انتهای رپرتاژ خبری /

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته