دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1394 - 10:22
سارویی مطرح کرد:

تجاری‌سازی علم، اولویت‌ دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سال جدید

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تجاری‌سازی علم، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و سرمایه‌گذاری در رشته‌های تحصیلات تکمیلی را از اولویت‌های دانشگاه‌ها در سال جدید دانست.
کد خبر : 63856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمزه سارویی در جلسه شورای روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که وضعیت واحد‌ها و مراکز و برنامه‌های سال جاری آنها مورد بررسی قرار گرفت به بررسی نحوه عملکرد دانشگاه‌ها درباره سرمایه گذاری و تلاش واحد‌ها در زمینه تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری پرداخت.


وی خواستار تعامل و ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه‌ها با مراکز صنعتی و تجاری، ادارات و موسسات دولتی و غیردولتی از طریق انجام طرح‌های پژوهشی آنها از سوی اعضای هیات علمی و استادان دانشگاه‌ها شد.


رئیس واحد لامرد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی-پژوهشی، رفاهی، وجود دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان لامرد را باعث توسعه و پیشرفت این منطقه دانست که با کم کردن هزینه تحصیل و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر سبب رضایت خاطر و حمایت خانواده‌های دانشجویان از دانشگاه آزاداسلامی شده است.


دکتر احمد هاشمی خاطرنشان کرد: «شاهد بودن پیشرفت و توسعه در این شهرستان که جنوبی‌ترین و یکی از محروم‌ترین شهرستانهای استان فارس و کشور است در سایه مدیریت ارزشمند امیری رئیس سابق واحد و کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی بوده است.»


دکتر عبدالحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنای استان فارس و روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان در این جلسه حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته