شرکت رجا با همکاری بانک آینده از سامانه «مهان یار» رونمایی کرد
به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، با هدف افزایش رفاه حال مسافران و سهولت کار رؤسای قطار برای کنترل بلیت، صدور آنی بلیت در داخل قطار و ... شرکت حملونقل ریلی رجا با همکاری شرکت ارتباط فردا (فناوری اطلاعات بانک آینده) از سامانه "مهان یار" رونمایی کرد.
این مراسم با حضور مدیرعامل هگتا، رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل ،معاونان و برخی مدیران رجا، مدیران عامل شرکت ارتباط فردا و هرمس و برخی از مدیران و کارشناسان مربوطه در ساختمان مرکزی شرکت رجا برگزار شد.
علی رحیمپور، مدیرعامل هلدینگ گردشگری سازمان تأمین اجتماعی (هگتا) اجرای سامانه "مهان یار" در قطارهای شرکت رجا را بسیار مفید و کارا خواند و گفت: مهمترین دستاورد این سامانه افزایش کیفیت خدمات به مسافران و ایجاد شفافیت در عملکرد رؤسای قطار خواهد بود.
وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از سهم حوزه گردشگری کشور در اختیار هلدینگ هگتا است، افزود: تنها حوزهای که میتواند سبد ارزی درآمدی کشور را متحول کند صنعت گردشگری است؛ به ویژه در حوزه توریسم درمانی با داشتن هتلهای متعدد و متنوع میتوانیم اشتغالزایی ایجاد کرده و درآمد خوبی را کسب کنیم.
رحیمپور حملونقل ریلی را ایمنترین و به صرفهترین وسیله حمل و نقل نام برد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر بیماری کرونا ریشهکن شده و با بازگشت رونق به کسب وکار گردشگری، مسئولیت اجتماعی خود را با ارائه خدمات مناسب و ایجاد شادی و نشاط در جامعه به انجام برسانیم.
علیرضا محمودی، رئیس هیأت مدیره رجا- نیز ضمن تأکید بر نقش اثربخش و متمایز مدیرعامل هگتا در این پروژه گفت: رجا و بانک آینده هر دو از پیشگامان در حوزه تخصصی خود هستند و امیدواریم بار دیگر نیز شاهد همکاری این دو مجموعه با یکدیگر در جهت ارتقای خدمات بویژه خدمات الکترونیکی به هموطنان باشیم.
محمودی با بیان اینکه سامانه "مهان یار" در راستای توسعه خدمات پیشین صورت گرفته است، افزود: علیرغم تمام فراز و فرودهایی که در رجا داریم همواره در صدد ارائه خدمات بهتر به مسافران هستیم.
محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا نیز ضمن ابراز خشنودی از همکاری با بانک آینده برای تهیه و طراحی ۲۰۰ دستگاه پایانه اندرویدی ویژه رؤسای قطار گفت: هدف ما این است که همواره شاهد استفاده بیشتر از سیستم هوشمند و ارتقای ابزارهای کنترلی الکترونیکی در شرکت رجا باشیم.
مدیرعامل رجا با بیان اینکه در آینده نیز پروژههای جدیدتری برای ارتقای خدمات به مسافران اجرا خواهد شد، افزود: سرعت، دقت، شفافیت و به روز بودن اطلاعات مسافری و گردش جریان نقدی در قطارها، دستاوردهای ارزنده سامانه "مهان یار" است.
رجبی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا موجب گسترش بسترهای الکترونیکی در کشور شد، گفت: در شرکت رجا نیز استرداد آنلاین بلیت قطار یکی از نمونههای موفق در این حوزه بود که سهولت در ارائه خدمات به هموطنان را در برداشت.
در ادامه آرش بابایی، مدیرعامل شرکت ارتباط فردا با بیان اینکه این شرکت به عنوان بازوی الکترونیکی بانک آینده فعالیت میکند، افزود: سعی ما بر این است که از خدمات سنتی مالی پا را فراتر نهاده و خدمات به روزتری در حوزه فناوری به مشتریان عرضه کنیم.
انتهای پیام/۴۱۲۹/
انتهای پیام/