مقررات حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش خصوصی سرویسهای متنوعی را به عموم مردم ارائه میدهند و روزانه افرادی زیادی برای انجام فعالیتهای اداری خود به این مراکز مراجعه میکنند. در واقع دفاتر پیشخوان پل ارتباطی مردم با دولت است و خدمات یکپارچه اغلب سازمانهای دولتی در این اماکن ارائه میشود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه ۲۶۱ کمیسیون تنظیم مقررات «اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی» را تصویب و در ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ به دستگاههای مختلف ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه دارنده پروانه تأسیس دفتر پیشخوان با رعایت مقتضیات دفاع ملی و امنیت عمومی و اعمال اختیارات دستگاههای قضایی، وزارت اطلاعات و سایر مراجع قانونی، تمام تدابیر لازم را اتخاذ و تسهیلات لازم را ایجاد کند. به این منظور همه موارد نیاز مراجع مذکور که به دارنده پروانه ابلاغ میشود بدون هیچ ادعایی توسط دارنده پروانه لازمالاجراست. از زمان اخطار سازمان، دارنده پروانه حداکثر ۱۰ روزکاری پس از تاریخ وصول ابلاغیه فرصت دارد تا نسبت به ارائه توضیحات به سازمان تنظیم مقررات اقدام نموده و در صورتی که توضیحات مورد قبول سازمان قرار نگرفت و موضوع ظرف مدت ۵ روز کاری اصلاح نشد مشمول اعمال جریمه میشود.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/