شبکه اجتماعی برای تولیدکنندگان کالاهای ایرانی
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تجارت الکترونیک یکی از پدیدههای فراگیر جهان امروز به شمار میرود. حال یک استارتآپ ایرانی موفق به طراحی و توسعه پلتفرمی شده که تمامی مزایای تجارت الکترونیک را در اختیار کاربر قرار میدهد. این شبکه اجتماعی مخصوص تولیدکنندگان و فروشندگان کالاهای ایرانی است و امکان تبلیغات هدفمند و کاربردی در شبکههای اجتماعی محبوب را برای صاحبان محصول فراهم میکند. فروشندگان و تولیدکنندگان میتوانند در این شبکه ثبتنام کرده و به معرفی محصولات خود بپردازند.
احمد خطیبنژاد، مدیر اجرایی استارتآپ توسعهدهنده این پلتفرم در گفتوگو با خبرنگار آنا گفت: این شبکه اجتماعی واسطههای میان تولیدکنندگان و مشتریان را حذف میکند و محصولات ارائهشده در آن جدید بوده و به صورت مستقیم از تولیدکننده تأمین میشوند. این شبکه اجتماعی تنها محصولات را معرفی میکند و برای این کار هیچگونه کارمزدی از تولیدکنندگان و فروشندگان دریافت نمیکند.
این پلتفرم به مشتریان اجازه میدهد محصولات تولیدیها و فروشگاهها را از نظر قیمت مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنند. این شبکه اجتماعی در حال حاضر به شکل اپلیکیشن در دسترس بوده و نسخه اندروید آن منتشر شده است.
انتهای پیام/۴۰۲۱/پ
انتهای پیام/