دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1400 - 10:09
شمسی عنوان کرد؛

حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های فنّاور و کارآفرین

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اوز گفت: با عوامل فنّاوری و کارآفرین در حال گفت‌وگو هستیم تا طرح‌های خود را در این دانشگاه به اجرا درآورند.
کد خبر : 582718
راضیه شمسی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اوز

راضیه شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اوز با بیان ویژگی‌های راه‌اندازی مرکز رشد در مراکز علمی به اقدامات اولیه راه‌اندازی آن در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز اشاره کرد.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با تیمی از کارکنان هماهنگ برای اجرایی کردن چرخه تولید و اقتصاد دست به اقدامات زیادی زده و فعالیت‌های خوبی داشته است، اظهار کرد: در این راستا احساس کردیم به تمرکز مدیریت نیاز داریم که از زمان انتقالم به مرکز اوز با همکاری مسئولان و هماهنگی معاون و مدیر پژوهشی دانشگاه، مسئولیت راه‌اندازی مرکز رشد در این مرکز دانشگاهی به من سپرده شد.


مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اوز بیان کرد: این دانشگاه با مشارکت نیکوکاران به ظرفیت‌های بالایی دست پیدا کرده و در آن امکان پیاده‌سازی هر طرحی وجود دارد.


شمسی یادآور شد: برای استقرار و گرفتن مجوز راه‌اندازی مرکز رشد دو دیدار با غلامحسین خلف مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز داشتیم و وی قول هرگونه همکاری برای راه‌اندازی مرکز رشد اوز را داده است.


دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از موقعیت مناسب زمین برخوردار است


وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از موقعیت مناسب ساختمان و زمین برخوردار است و تاکنون ۶ هکتار از زمین‌ها زیر کشت کاکتوس، زعفران و درختان جنگلی برده شده و امید می‌رود از کشت زعفران بتوان تولید مناسب به دست آورد.


مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اوز عنوان کرد: این دانشگاه با مشکل آب بدون سختی املاح مواجه است و درصورتی که دستگاه آب‌شیرین‌کن تهیه شود و بتوان بر کیفیت آب افزود امکان کاشت درختان مرکبات و انگور نیز وجود دارد.


شمسی تأکید کرد: با عوامل فنّاوری و کارآفرین در حال گفت‌وگو هستیم تا از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز سود ببرند و طرح‌های خود را به اجرا درآورند.


وی افزود: مقرر شده رؤسای مراکز آموزشی شهرستان اوز کارشناسان بخش پژوهشی خود را برای تشکیل شورای تخصصی مرکز رشد و فناوری به دانشگاه آزاد اسلامی اوز معرفی کنند تا بهترین تصمیمات به منظور فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی صورت بگیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته