دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مسابقه بزرگ دومینوی کشوری در واحد بیرجند برگزار شد/ تجلیل از منتخبان در سه بخش دانشجویی، دانش آموزی و خانوادگی

مسابقه بزرگ دومینوی کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار و از منتخبان مسابقه بزرگ دومینو در سه بخش دانشجوی، دانش آموزی و خانوادگی قدردانی شد.
کد خبر : 56743

به گزارش خبرنگار آنا، در آیین اختتامیه این مسابقه در بخش دانشجویی تیم‌های پاسارگاد، شوکت و اهرا که به ترتیب از دانشگاه اصفهان، دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی بیرجند در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفته بودند و در بخش دانش‌آموزی از تیم‌های امید، سمپاد خان و سناتور که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند و در بخش خانوادگی از تیم معمارانه دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، تیم Retivedwolve و تیم شهید بهشتی که به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شده بودند، قدردانی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقه به خبرنگار آنا گفت: برگزاری مسابقات مختلف در یک فضای فرهنگی سالم و پرنشاط تأثیر بسیار زیادی در ایجاد روحیة مشارکت و همکاری شرکت‌کنندگان و شکوفایی قدرت ابتکار و نوآوری آنان دارد.


دکتر علیرضا حسنی با قدردانی از هیأت اجرایی و هیأت داوران و همة برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان این مسابقة بزرگ گفت: از هرگونه فعالیت فرهنگی، هنری و علمی که در فضایی سالم و مبتنی بر آموزه‌های معنوی و اسلامی برگزار شود، استقبال می‌کنیم.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، می‌توان از دومینو به عنوان یک ابزار مؤثر آموزشی، علمی و فرهنگی بهره‌برداری کرد.


وی با توجه به تاریخچه دومینو گفت: هرچند در ابتدا این بازی برای سرگرمی ابداع شد، می‌توان از آن به عنوان یک ابزار فرهنگی با اهداف پژوهشی و آموزشی بهره‌برداری کرد.



حسنی با تاکید بر فعالیت‌های گسترده فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه آمادگی دارد با استفاده از تجربه برگزاری چند دوره مسابقات دومینو ظرفیت و بستر لازم را برای برگزاری همه سالة این فعالیت جمعی که نقش بسیار زیادی در تجریک و تقویت نیروی تخیل و تقویت مهارت‌های ذهنی دانشجویان دارد، فراهم کند.


مسابقه دومینو در تقویت هوش، نبوغ و مهارتهای ذهنی دانشجویان مؤثر است


دکتر احمد بهلولی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، نیز با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ ریاست و مسئولان دانشگاه و بانک شهر و سایر مؤسسات حامی این مسابقه گفت: برگزاری این گونه مسابقات در تقویت هوش و نبوغ و مهارت‌های ذهنی دانشجویان و دانش آموزان به ویژه مهارت‌های پایه هندسی و ریاضی بسیار ارزشمند است.


سید ایمان حسینی‌فر دبیر برگزاری این مسابقه بزرگ هم با تشکر از تیم‌های شرکت‌کننده و همکاری و مساعدت‌های دکتر حسنی و حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه گفت: با آنکه مسابقه دومینو در کشور ما سابقه زیادی ندارد، خوشبختانه توانسته در بین گروه‌های مختلف اجتماعی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته