دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1399 - 13:30
آذری جهرمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

تصمیم‌گیری برای کاهش تعرفه خدمات اینترنت کاربران در سال ۱۴۰۰/ بسته‌های اینترنت ویژه معلولان در نظر گرفته می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در خصوص کاهش تعرفه اینترنت مورد استفاده کاربران در سال ۱۴۰۰ تصمیم‌‌گیری می‌شود.
کد خبر : 566456
9d2a88c1-0c10-468b-a161-4ecbc9605e58.jpg

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام۹۹  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحول بزرگی در زمینه توسعه زیرساخت هوش مصنوعی در حال انجام است و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دستاوردهای خوبی در این حوزه داشته‌اند. 


وی افزود: شرکت‌های فعال در زمینه طراحی قطعات مورد نیاز برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 


وزیر ارتباطات بیان کرد: توسعه شبکه ملی اطلاعات منوط به اتصال تولیدکنندگان و اپراتورها است. بدون شک نمایشگاه تلکام فرصتی است تا شرکت‌های مختلف ارتباط لازم را با یکدیگر برقرار کنند. 


جهرمی عنوان کرد: ظرفیت شرکت‌های ایرانی حوزه فناوری اطلاعات نسبت به سال‌های پیش رشد قابل توجهی داشته است. اینترنت اشیاء، سامانه‌های آموزشی و سیستم‌های مدیریت هوشمند شهری از جمله خدمات شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد. 


وی خاطرنشان کرد: تعرفه‌ای که شرکت زیرساخت برای اپراتورها در نظر گرفته کاهش پیدا کرده و طبیعتاً خدمات ارزان‌تری به شرکت‌های بخش خصوصی در نظر گرفته می‌شود. در ارتباط با اعمال تخفیف برای کاربران نیز در سال ۱۴۰۰ پس از جمع‌بندی وضعیت اپراتورها تصمیم‌گیری می‌شود. 


وزیر ارتباطات در رابطه با بسته‌های اینترنتی گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و پس از شناسایی گروه‌های هدف این برنامه اجرا می‌شود. دولت باید بودجه لازم برای اجرای این برنامه را در نظر بگیرد و با همکاری اپراتورها خدمات لازم ارائه گردد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: اینترنت تعرفه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته