توسط متخصصان یک شرکت دانشبنیان؛
این حجم از روی آوری به نامهای خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!
«حمدرضا رهبرپور»، استاد دانشگاه طی توییتی نوشت:این حجم از روی آوری به نامهای خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، «حمدرضا رهبرپور»، استاد دانشگاه طی توییتی نوشت:
نامهای تجاری در سالهای دور:
مینو، نرمه، برف، پفک، دریا، گلی، مادر، گرجی و ...
و در سالهای اخیر:
سافتلن، مکنزی، ویکتوریا، هوم کر، ایزی پلاست، وین تک و ...
این حجم از روی آوری به نامهای خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!
منبع: مشرق
انتهای پیام/
انتهای پیام/