محمد یقینی مدیرعامل مجمع نوشتافزار ایرانی اسلامی شد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اولین جلسه چهارمین دوره هیئت مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی برگزار شد. در این جلسه سعید حسینی، مدیرعامل وقت مجمع نوشت افزار ایرانی در راستای تحول گرایی و رشد نیروهای جدید در مجمع، ضمن اعلام کنارهگیری از سمت مدیرعاملی بر انتخاب فرد جدید تأکید کرد.
در ادامه به اتفاق آرا محمد یقینی به عنوان مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی انتخاب شد. همچنین از زحمات شش ساله سعید حسینی در سمت مدیرعاملی تقدیر و به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.
انتخابات چهارمین دوره هیئت مدیره در پانزدهمین نشست مجمع عمومی ایران نوشت در مجتمع یادمان شهدای هفتم تیر (سر چشمه) برگزار شد و در آن سعید حسینی، محمد حسن حلوائیان، ابوالفضل شیرزاد، محمد یقینی و محمدامین قربانعلی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند.
محمد یقینی، مدیرعامل جدید مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از کارآفرینان جوان موفق این حوزه است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه امام صادق (ع) است و پایاننامه خود را نیز با عنوان «طراحی الگوی هویت برند نوشتافزار ایرانی (ایراننوشت)» دفاع کرده است. پیش از این علاوه بر مدیریت مجموعه «آوای مهر» که در حوزه توزیع نوشت افزار ایرانی اسلامی فعال بوده است، به عنوان معاون راهبردی و دبیر هیئت مدیره مجمع نوشتافزار ایرانی اسلامی نیز ایفای نقش کرده است. فعالیتهای متعدد علمی و اجرایی دیگری در «مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)» و نیز «گروه پژوهشی اقتصاد فرهنگ» از جمله سوابق ایشان است.
مجمع ایران نوشت تشکل مردم نهادی است که با هدف ارتقای بازار نوشتافزار از منظر فرهنگی و تولید ملی، شش سال پیش شروع به فعالیت کرده و در این سالها توانسته است با فعالیتهای متنوعی چون برگزاری هفت دوره نمایشگاه ایراننوشت، حمایت از تولیدکنندگان و توزیعکنندگان نوشتافزار ایرانی و همچنین ذائقهسازی مصرفکنندگان از طریق فعالیتهای گسترده رسانهای به دستاوردهای چشمگیری دست یابد؛ به طوری که امروز بیش از 100 تولیدکننده نوشتافزار ایرانی مشغول به فعالیت هستند و توانستهاند در زمینه افزایش سهم تولید داخل، ارائه محتوای سالم و بومی بر روی محصولات و توسعه برندهای ایرانی فعالیت کنند.
تولیدات نوشتافزار ایرانی بر اساس پیمایش «مرکز دیتاک» با کسب رضایت نزدیک به 80 درصدی مخاطبان ایرانی، رتبه اول را در میان گروه کالاهای ایرانی کسب کرده است.
انتهای پیام/4028/
انتهای پیام/