دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1399 - 13:33
نتیجه یک پژوهش کرونایی؛

دانشجویان تحصیلات تکمیلی پروتکلهای بهداشتی را بیشتر رعایت می کنند

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه شریف با اشاره به انجام پژوهش کرونا در بین دانشجویان گفت: میزان توجه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیشتر از دانشجویان کارشناسی است.
کد خبر : 499080

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، حمید یعقوبی در آیین پایانی کمپین دانشجویی در خانه بمانیم که با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و روسای مراکز مشاوره و بهداشت دانشگاه‌ها به صورت حضوری – مجازی در محل این وزارتخانه برگزار شد درخصوص پژوهش کرونا در دانشجویان گفت: اولین پژوهش در اسفند ۱۳۹۸ توسط همیاران انجام شد.


رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیشتر از دانشجویان کارشناسی


وی ادامه داد: دراین پژوهش، میانگین میزان نگرانی در دانشجویان همیار بیشتر از دانشجویان غیر همیار بود و میزان توجه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیشتر از دانشجویان کارشناسی بود.


طرح ایجاد تعاملات بین‌المللی با سایر کشورها در زمینه‌های مشاوره و سلامت


رئیس مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف افزود: هدف مهم ما از این پژوهش‌ها تربیت نیروی کارآمد در بخش حل مشکلات است و برای آینده طرح اپلیکیشن مشاوره دانشجویی را خواهیم داشت که بتوانیم به شکل نظام‌مندی به دانشجویان مشاوره دهیم و طرح ایجاد تعاملات بین‌المللی با سایر کشورها در زمینه‌های مشاوره و سلامت نیز از جمله فعالیت‌های در دست بررسی است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته