دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1399 - 19:24

فرقی نمی‌کند PS5 چگونه به نظر برسد!/ آخرین کنسول پرطرفدار پلی استیشن معرفی شد

طراحی بدنه جدید‌ترین مدل کنسول بازی پلی استیشن بر خلاف انتظار کاربران به حد کافی زیبا نیست و همین موضوع سبب انتقادهای زیادی از سونی شده است.
کد خبر : 495470
سونی 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرکت سونی سرانجام کنسول بازی پرطرفدار پلی استیشن 5 را معرفی کرد. جدیدترین نسل کنسول پلی استشین دارای امکانات ویژه‌ای است ولی طراحی بدنه‌اش تا کنون انتقادهای زیادی را برانگیخته است.


اگرچه سونی هنوز کنسول بازی PS5 را عرضه نکرده و معرفی این دستگاه آن هم در شرایطی که جهان همچنان با بیماری کرونا درگیر است و به دلیل قرنطینه تمایل مردم برای سرگرمی با دستگاه‌های الکترونیکی را بیشتر شده می‌تواند گیمرهای زیادی را به سمت پلی استیشن 5 جذب کند. با معرفی کنسول بازی پلی استیشن 5 اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا با اشتیاق در انتظار خرید این دستگاه هستند.


کنسول پلی استیشن 4 پرطرفدارترین کنسول بازی در جهان است و تا کنون بیش از 100 میلیون دستگاه از آن در کشورهای مختلف به فروش رسیده است. هیچ کنسول دیگری در دنیا چنین فروشی تجربه نکرده است. پلی استیشن 4 هم از لحاظ زیباشناسی و هم از لحاظ سخت‌افزاری به شدت مورد توجه قرار دارد. اما پس از معرفی PS5‌مشخص شد سونی به همان اندازه که به کیفیت محتوا و نوع قطعات به کار رفته در این دستگاه اهمیت داده است به طراحی آن توجه نکرده  و موارد زیبا شناسی را برای PS5‌ در نظر نگرفته است.




حالا که طراحی ظاهر PS5‌مشخص شده گیمرها منتظر هستند تا شرکت مایکروسافت از کنسول جدید ایکس‌باکس اسکارلت رونمایی کند. با وجود اینکه بعید به نظر می‌رسد مایکروسافت بتواند در بازار فروش کنسول بازی سونی را شکست دهد اما احتمال دارد ظاهر نه چندان جذاب PS5 تا حدودی آمار فروش جدیدترین نسل از دستگاه‌های پلی استیشن را پایین بیاورد.


اکنون مشخص نیست مایکروسافت چه برنامه‌ای برای معرفی و عرضه کنسول جدید خود دارد ولی قطعا برای رسیدن به بازار فروش کنسول‌های بازی باید زودتر Xbox Scarlet را معرفی کند. سونی در مراسم معرفی PS تنها به رونمایی از ظاهر آن بسنده کرده و در حال حاضر هیچ منبع موثقی برای کسب اطلاعات از ویژگی‌های ساختاری این دستگاه وجود ندارد.


انتهای پیام/4144/


 


 


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته