دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1399 - 10:15

آغاز به کار نمایشگاه عملکرد بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در رزمایش کمک مؤمنانه/ حضور بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه

نمایشگاه عملکرد بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در رزمایش کمک مؤمنانه و مقابله با ویروس کرونا آغاز به کار کرد.
کد خبر : 490961
0e508851-d2a7-4658-9dc9-2dd3b4fcbb70.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نمایشگاه عملکرد بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در رزمایش کمک مؤمنانه و مقابله با ویروس کرونا با حضور حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، حسین نصیرزاده، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات صبح امروز در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه، فعالیت‌های بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات از ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در رزمایش کمک مؤمنانه و مقابله مبارزه با ویروس کرونا طبق تدابیر امام خامنه‌ای در آستانه گرامیداشت روز جهانی قدس و گرامیداشت سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر در معرض نمایش قرار گرفته است‌.
در مرحله اولِ رزمایش کمک مؤمنانه بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، سه هزار بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا تأمین شد. در مجموع ۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در میان نیازمندان توزیع شد.
در مرحله دوم، تعداد یک هزار و 186 رأس گوسفند به مدت عمر مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحناه فداه) با مشارکت مسجد مقدس جمران، قربانی و به بیماران و نیازمندان سراسر کشور اهدا شد.
مرحله سومِ کمک مؤمنانه بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، امروز در قالب نمایشگاه عملکرد بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در رزمایش کمک مؤمنانه و مقابله با ویروس کرونا هم‌اکنون آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/۴۰۸۴/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته