دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام شریفانی:

نیازمند ایده‌های ناب در حوزه نماز هستیم

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، با تأکید بر برپایی نماز گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند ایده‌های ناب در حوزه نماز هستیم.
کد خبر : 463497
13980218000453_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمد شریفانی در دومین نشست سراسری مسئولین استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در هتل فرهیختگان برگزار شد، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی از بسترهای فراهم شده در دانشگاه استفاده شود. 


وی افزود: باید در دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها دفاتری باعنوان ایده‌های نو راه‌اندازی شود. ممکن است ایده یک دانشجو مشکلی از جامعه یا دانشگاه را برطرف سازد. 


سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه روح ناامیدی را باید در دانشگاه از بین برد؛ گفت: برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. 


حجت‌الاسلام شریفانی با اشاره به اینکه رابطه ما با دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری طولی و مکملی است، خاطرنشان کرد: ما پیرو و ادامه‌دهنده برنامه دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها هستیم.


وی با تأکید بر برپایی نماز افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند ایده‌های ناب در حوزه نماز هستیم.


سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نحوه بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانشگاه گفت: با استفاده از ایده‌های نو باید از ظرفیت‌های دانشگاهی برای دانشجویان و دانشگاهیان استفاده کرد.


حجت الاسلام شریفانی با اشاره به بودجه دانشگاه عنوان کرد: ما باید خود را جای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یا رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌ها قرار دهیم و ایده بدهیم. 


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته