دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1398 - 17:52
دهه بصیرت10/ نصیرزاده:

بسیج همواره در مبارزه با استکبار پیش‌قدم است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج همواره در دفاع و مبارزه با استکبار در کشور پیشقدم بوده و در فتنه سال 88 فعالیت‌های مثبتی انجام داده و سرافراز از میدان بیرون آمده است.
کد خبر : 463408
9.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین نصیرزاده در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که بعدازظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همواره در دفاع و مبارزه با استکبار در کشور پیش‌قدم بوده و در برهه‌های زمانی مختلف چه در هشت سال دفاع مقدس و فتنه سال 88 فعالیت‌های مثبتی انجام داده و سرافراز از میدان بیرون آمده است.


وی افزود: بسیجیان همچنین در فتنه‌ای که قرار بود در آبان سال‌جاری ایجاد شود، با حضور فعال و هوشیاری کامل، موفق عمل کردند.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت وجود بصیرت در بین اقشار مختلف جامعه گفت: هرجا مردم بابصیرت حضور پیدا کردند، پیروز شده‌اند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در زمان درست و با بصیرت کافی وارد عمل شویم.


نصیرزاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با تلاش همه‌جانبه در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.


انتهای پیام/4118/


 


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته