دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افزایش همکاری سرویس پست الکترونیکی گوگل با ایمیل/ ارسال ایمیل از جیمیل به صورت فایل پیوست

گوگل با افرودن ویژگی جدید به سرویس پست الکترونیکی خود امکان ارسال ایمیل را از طریق جمیل فراهم کرده است.
کد خبر : 449558
جیمیل 2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گوگل برای ارتقاء ویژگی‌های سرویس پست الکترونیکی خود و تعامل هرچه بیشتر از گذشته با پیام‌های ایمیل، قابلیت کاربردی را به آن اضافه کرد. کاربران از این پس می‌توانند ایمیل‌های موجود در صندوق دریافت پیام خود را به صورت پیوست با جیمیل ارسال کنند.


بسیاری از کاربران گوگل در طول فعالیت‌های روزانه خود نیاز دارند پیامی یکسانی را برای چندین نفر ارسال کنند. در این زمان کاربران گوگل مجبور هستند پیام ایمیلی مورد نظر خود را به‌صورت مجزا برای کاربران دیگر ارسال کنند ولی حالا گوگل به همه کاربران سرویس پست الکترونیکی خود اجازه می‌دهد، ایمیل‌های موجود در صندوق جیمیل را به شکل فایل پیوست برای همه یا تعدادی از کاربران ارسال کند.


جی میل


در جیمیل جدید کاربران حتی نیاز به دانلود و یا کپی کردن فایل‌های ایمیلی ندارند. در واقع تنها کافی است پس از ورود به صندوق دریافت جیمیل خود، ایمیل‌های مورد نظر را تک تک یا به صورت گروهی انتخاب کرده و آن را درون محل ارسال پیام جدید قرار دهند. ارتباط بیشتر جیمیل با سرویس پست الکترونیکی ایمیل سبب شده است حتی این امکان مهیا شود که پیش از نوشتن متن پیام، ایمیلی خاص را بدون هیچ گونه تغییر ارسال کرد.


هم‌چنین کاربر می‌تواند در هنگام پاسخ دادن به یک ایمیل، پیام ایمیلی را از صندوق برداشته و در محل ارسال قرار دهد. گوگل اعلام کرد: این ویژگی در ابتدای مسیر تکاملی خود قرار دارد و احتمالا با نقص‌هایی همراه است. مهندسان گوگل در تلاش هستند تا به تدریج با شناسایی نقاط ضعف قابلیت جدید، آن‌ها را برطرف سازند.


هم‌اکنون ویژگی‌های تعاملی جیمیل و ایمیل با نام Forward as attachment در سرویس پست الکترونیکی گوگل موجود است و کاربران می‌تواند به راحتی از آن جهت انجام کارهای روزانه خود استفاده کنند.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

برچسب ها: ایمیل جیمیل گوگل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته