دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به کمک «مَث تریک وُرک اوت»؛

مهارت ریاضی خود را تقویت کنید

اغلب یادگیری مفاهیم ریاضی برای بسیاری از افراد دشوار است و کارشناسان معتقدند برای بهبود مهارت در این رشته از روش‌های جالب و بازی‌های ریاضی‌ استفاده شود.
کد خبر : 447986
57773555.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، «مَث تریک وُرک اوت» یا Math Tricks Workout یک بازی موبایلی جالب برای تقویت مهارت‌های ریاضی است. این برنامه آموزشی مختص ذهن، ترفندهای ریاضیاتی به کاربران یاد می‌دهد که منجر به ارتقای توانایی و مهارت‌های ریاضی افراد می‌شود.


مَث تریک ورک اوت با روش‌های جالب و سرگرم‌کننده ریاضی را به کاربران آموزش می‌دهد. این برنامه با الهام از ریاضیات ودایی نوشته شده و ریاضی را به روش تصویری یاد می‌دهد.


مَث تریک ورک اوت برای افراد بالای 13 سال طراحی شده و انتخاب خوبی برای آمادگی برای شرکت در آزمون‌های رقابتی به شمار می‌رود. این برنامه می‌تواند به آموزش مباحث جدید و تمرین مهارت‌های ریاضی به دانش‌آموزان کمک شایان تقدیری کند. استفاده مداوم از این برنامه می‌تواند سرعت و  دقت افراد در حل مسائل و معادلات ریاضی را به شدت افزایش دهد.


در این اپلیکیشن سطح مهارت‌های ریاضی کاربران با انجام مسائل و معادلات ریاضی سنجیده می‌شود. این برنامه تمرین‌ها و مسائل جالب ریاضی را در قالب بازی به کاربر ارائه می‌دهد تا مهارت‌های ریاضی فرد تقویت شود. دانلود و استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران رایگان است و حتی نیازی به ثبت‌نام و عضویت وجود ندارد.


این برنامه بازی‌های چالشی مخصوص ذهن را به صورت روزانه ارائه می‌دهد تا روند آموزش و تقویت مهارت‌های ریاضی به شکل مداوم ادامه پیدا کند. طراحی گرافیک و رنگ‌آمیزی این اپلیکیشن چشم‌نواز است و چشم‌ کاربر را اذیت نمی‌کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و سریع است که این امر به یادگیری معادلات پیچیده کمک می‌کند. یادگیری ضرب در عدد 11، گرفتن جبر اعداد با یکان پنج، ضرب اعداد نزدیک به 100، جمع و تفریق اعداد دو و سه رقمی از چپ به راست، تقسیم ذهنی، ضرب اعداد دو و سه رقمی با استفاده از تکنیک‌های عمودی و متقاطع و گرفتن جبر اعداد دو و سه رقمی از جمله مهارت‌هایی است که کاربر می‌تواند در اپلیکیشن مَث تریک ورک اوت یاد بگیرد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته