استارتآپها چگونه به فضای شبکه و اینترنت وارد میشوند؟
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نام و برندسازی مناسب برای کسبوکار یکی از عوامل موفقیت استارتآپها است. ایدهپردازان شاید تاکنون از خود سؤال کردهاند که چگونه باید برای استارتآپ خود نام مناسبی انتخاب کنند؟
ایدهپردازان باید از جستجوی اینترنتی در روند انتخاب اسم بهره بگیرند. آنها زمانی که تصور کردند نامی مناسب انتخاب کردهاند، خوب است تا آن را در فضای اینترنت جستجو کند. این احتمال وجود دارد که برخی اوقات نامی که انتخاب شده است نام شرکت، کسبوکار یا استارتآپ دیگر باشد.
همچنین ممکن است نام انتخابی شما در زبان یا زبانهایی خاص معنی خوبی نداشته باشد که اگر هدف ورود به بازار جهانی باشد بهتر است گزینهای دیگر را به جای نام پیشنهادیتان انتخاب کنید.
دامنه داتکام خود را ثبت کنید؛ یکی از مهمترین پیشنهادها در خصوص انتخاب نام این است که بهمحض انتخاب عنوان مورد نظرتان، دامنه داتکام (com.) آن را ثبت کنید. این پسوند به مراتب از گزینههایی مثل داتبیز (biz.)، داتنت (net.)، داتاوآرجی (org.) و … مناسبتر و توسط افراد عادی شناختهشدهتر است.
همچنین با این برنامه، مشتریان بهراحتی و بدون شک میتواند دامنه داتکام (com.) را یافته و به آن دسترسی داشته باشند. متأسفانه مشکلی که در این میان وجود دارد، این است که بسیاری از عناوین مناسب روی پسوند داتکام (com.) پیشازاین ثبت شدهاند و صاحبان آنها اغلب رغبتی به فروش دامنهها ندارند یا قیمتهایی بالا برای دامنههایی که صاحب آنها هستند پیشنهاد میدهند.
با توجه گسترش فضای شبکه و اینترنت شاید بد نباشد که خرید یک دامنه داتکام (com.) را مثل یک سرمایهگذاری مناسب برای استارتآپ خود تصور کنید.
انتهای پیام/4116/پ
انتهای پیام/