برنامههای معاونت مالی و اداری را در سال 93 به نحو احسن انجام دادیم
سید محمد ابریشمینیا در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به عملکرد یک ساله اداری-مالی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: معاونت اداری و مالی به سبب کنترل و نظارت دقیق برکلیه امور مالی و اداری، ثبت و ضبط و انتقال کلیه داراییها، تامیــن نیروی انسانی، تدوین و اجرای ضوابط مربــوط به کارکنـان، تامیــــن ملـــزومات و تجهیزات مورد نیاز بـــــرای فعالیتهای دانشگاه، از اهمیــت ویژهای بــرخوردار است.
وی با بیان اینکه ایـــن معاونـــت در جهت نظـــم بخشیدن به مسائل مالی و اداری با تکیه بر قوانین و آییـن نامـــــهها تلاش نموده تا در راه پیشبــــرد و پیشرفت اهـــــداف مقدس دانشگاه فعالیت نمایـــد، افزود: ایجاد امکانات لازم، فضـای مناسب، تجهیز فضاهــــای آموزشـــی، اختصاص بودجــــه و اعتبـــارات لازم به کارکنـــان، تامین و توزیع تجهیـــــزات، امور عمومی و رفـاه را مدیریت مینماید.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه این معاونت شامل ۴ حوزه است، افزود: برای واحد مدیریت منابع انسانی و رفاهی افزایش جذب کارکنان، تغییر مبنای اضافه کار و پرداخت وام را در طول سال ۹۳ پیش بردیم.
ابریشمی نیا گفت: سیستمهای مالی خود را به روز کردیم و لینک شهریهها را با لینک حسابدار برای هماهنگی آمار بین معاونت دانشجویی با آمار معاونت اداری و مالی به وجود آوردیم.
وی با اشاره به اینکه تغییراتی در صندوق مشترک به وجود آمده خاطر نشان کرد: بیشتر واحدهایی که مبلغی پول در معاونت اداری و مالی داشتند این مبلغ به آنها بر گردانده شد همچنین در حوزه تسهیلات بانکی سیاستهای بانکی خود را تبدیل کرده و با دو بانک پاسارگاد و ملی قرارداد بستیم.
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تاکید بر حجم گسترده معاملات دانشگاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه معاملات دانشگاه که نیاز به زمان ۳ ماهه داشت را به مدت ۲۰ روز رساندیم و کلیه مدیران و کارکنان این بخش هماهنگ با هم فعالیت میکنند.
انتهای پیام/