دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 13:28
همراه با نمایشگاه کتاب/5؛

جانعلی‌پور: دانشگاه آزاد با 600 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور دارد

مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سازمان رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی با 600 عنوان کتاب در نمایشگاه امسال حضور دارد.
کد خبر : 376394
28a7363a-4c55-4e35-8c32-582870e31b54.jpg

مرتضی جانعلی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری  گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ضمن اشاره به نحوه حضور سازمان رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: این مرکز با 600 عنوان کتاب در نمایشگاه امسال حضور دارد.


وی افزود: با توجه به استقبال سال‌های گذشته دانشجویان و اقشار مختلف و جامعه بیش از 3 میلیون نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پیش‌بینی می‌شود چیزی در حدود 10 درصد از این تعداد از غرفه مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی دیدن کنند.


مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی که مسئولیت غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب امسال را نیز بر عهده دارد، متذکر شد: 20 تا 25 درصد تخفیف برای خریداران کتب غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده و سعی کردیم تا با نمایش کتب شاخص، بحث معرفی و برندینگ را در این نمایشگاه دنبال کنیم.


جانعلی‌پور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید امسال در نمایشگاه کتاب شرکت کرده است. انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فعالیت‌هایی که در سطح کشور دارد امسال در تمامی حوزه‌ها به تالیف کتاب پرداخته است.


وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌گذاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان انتشارات دانشگاه  امسال بیش از هر چیزی به کیفیت محتوای کتاب توجه بیشتری  داشته است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های دانشگاه آزاد امسال از چندین آثار جدید و چاپ اول رونمایی خواهد شد.


یادآور می‌شود کتب دانشگاهی از جمله کتاب‌های دروس تخصصی رشته‌های مهندسی، علوم انسانی، علوم اجتماعی و ریاضیات، همچنین کتب دروس پزشکی و زیست‌شناسی در این نمایشگاه جانمایی شده و می‌توان کتبی با رویکرد دینی، فلسفی و ادبی نیز از جمله کتاب‌هایی با نام «گلستان انقلاب»، «فلسفه سیاسی»، «دولت در اندیشه اجتماعی معاصر»، «اخلاق پژوهش»، «روش‌های پیشرفته تدریس» و همچنین «روان‌شناسی بالینی» را نام برد.


از جمله کتب تخصصی دیگر حاضر در این نمایشگاه می‌توان به کتب ورزشی و اقتصادی اشاره کرد که از جمله کتب شاخص می‌توان به «اقتصاد خرد»، «حسابداری منابع انسانی»، «روان‌شناسی اجتماعی در ورزش» و «بازاریابی ورزشی» اشاره کرد.


در بخش کتب علوم اجتماعی و مدیریتی نیز کتاب‌های شاخصی با اسامی نویسندگانی همچون دکتر مرتضی موسی‌خانی و مترجمانی از جمله دکتر کامبیز حیدرزاده و احمد صادقی در معرض دید عموم قرار داده شده است.


گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رسانه و نشر علمی آن از زمان برپایی نخستین نمایشگاه کتاب تاکنون حضور فعال داشته و در بخش غرفه‌های دانشگاهی پذیرای مخاطبان قابل قبولی بوده است.


انتهای پیام/4107/4123/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته