دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1397 - 14:27
اسعدی:

دانش‌آموختگان دکتری رسانه دانشگاه آزاد اسلامی خوش درخشیدند

رئیس همایش مدیریت رسانه گفت: از سه رساله منتخب جایزه «پروفسور ساروخانی»، دو رساله مربوط به دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی بود.
کد خبر : 324734
تجارت-فردا-102.jpg

محمود اسعدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره همایش بین‌المللی مدیریت رسانه گفت: از سه رساله منتخب جایزه پروفسور ساروخانی، دو رساله مربوط به دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی بود که درخشش این دانشگاه در حوزه جامعه‌شناسی ارتباطات موردستایش استادان قرار گرفت.


وی با اشاره به جایزه پروفسور ساروخانی گفت: منتخبان در دو مرحله با ارسال رساله‌های دکتری مورد داوری قرار گرفتند، در ابتدا شرکت‌کنندگان رساله‌های خود را به دبیرخانه فرهنگ‌سرای رسانه ارسال کرده و بعد از بررسی‌های علمی از هفت رساله راه‌یافته به مرحله دوم، سه رساله برای دریافت جایزه پروفسور ساروخانی انتخاب شدند.


رئیس همایش مدیریت رسانه تصریح کرد: اولین دوره همایش مدیریت رسانه در سال 93 در کتابخانه ملی و با مشارکت دانشگاه‌های تهران، علامه‌ طباطبایی و واحد علوم و تحقیقات تهران شروع به کار کرد.


اسعدی با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته هم‌زمان با برگزاری همایش مدیریت رسانه، نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار می‌شد، افزود: امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال و همچنین مسائل مطرح‌شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تعاملی که با مطبوعات انجام گرفت سعی بر این بود که با کم‌ترین منابع، همه جوانب همایش مدیریت رسانه را پوشش دهیم.


رئیس همایش مدیریت رسانه گفت: همایش روز گذشته با حضور استادان برجسته حوزه رسانه و مدیریت ارتباطات در دو بخش در تالار وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار کرده و بخش کارگاه‌ها و پانل‌های آموزشی حول محور «انسان رسانه‌ای و رسانه» در فرهنگ‌سرای رسانه با مشارکت استاد ساروخانی و سایر بزرگان برگزار شد.


وی افزود: کارگاه‌هایی در موضوعات «قضائی و رسانه» توسط قضات برجسته و کارگاه «فضای مجازی و رسانه» عصر روز گذشته با استقبال خوب حاضران برگزار شد.


اسعدی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سال آتی جایزه «دکتر فرهنگی» نیز در حوزه رسانه برای محققان ارائه خواهد شد.


رئیس همایش مدیریت رسانه با بیان اینکه پنجمین همایش مدیریت رسانه با وجود محدودیت‌ها و فشارهای اقتصادی برگزار شد، افزود: با توجه به‌ این‌که فرهنگ‌سرای رسانه و بنیاد چهره‌های ماندگار به‌صورت مستقل این همایش را پوشش می‌دهند، اما این چراغ را برای سال آینده نیز روشن نگه خواهیم داشت و همایش را با کیفیت بهتری با حمایت نهادهای مستقل و دانشگاه‌های فعال در این حوزه ادامه خواهیم داد.


محمود اسعدی در پایان با اشاره به نقش دانشگاه آزاد در ارائه رشته‌های ارتباطات و مدیریت رسانه در مقاطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری تاکید کرد: علاقه‌مندیم مشارکت دانشگاه آزاد در این رویداد افزایش پیدا کرده و امیدواریم ششمین دوره همایش مدیریت رسانه سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.


انتهای پیام/پ


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته