دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 13:33
سرپرست فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک در تهران

سرپرست فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک در تمام مناطق شهر تهران خبر داد.
کد خبر : 316755

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا, پوریا سیم‌چی پیش‌ازظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه‌های جمعی در محل فرهنگسرای فناوری ارتباطات اظهار کرد: فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران تمام تلاش خود را به‌کارگرفته تا نقش کوچکی در برپایی یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران داشته باشد.

سرپرست فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران گفت: از زمان دریافت نامه از سوی انجمن کسب و کار اینترنتی، برای برپایی این جشنواره بزرگ تمام توان خود و مجموعه را به‌کار گرفتم تا مقدمات برپایی این جشنواره را فراهم کنم.

وی ادامه داد: با برگزاری این جشنواره قطعاً فرهنگسرا هم دیده می‌شود و حمایت از کسب و کارهای نوپا و اینترنتی از وظایف این فرهنگسرا بوده و خوشحال هستیم این رویداد یعنی جشنواره وب و موبایل برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: فرهنگسرای فناوری اطلاعات نقش فرهگسازی و توسعه و ترویج فرهنگ حوزه فناوری اطلاعات را بر عهده دارد و در این خصوص همایش‌ها و رویدادهای متعددی برگزار کردیم و سعی شده بخش ترویجی فناوری اطلاعات را پیش ببریم.

سیمچی تصریح کرد: در آینده نزدیک نیز برنامه‌های دیگری در دستور کار مسئولان فرهنگسرا قرار دارد که برگزاری دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک در تمام مناطق شهر تهران بخشی از این برنامه‌‌‌ها است.

سرپرست فرهنگسرای فناوری اطلاعات تهران گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های فرهنگسرا، حمایت از گروه‌های تخصصی فعال حوزه فناوری اطلاعات و انجمن‌های مربوطه و استارت آپ‌ها است. به‌نوعی خودمان را شتاب دهنده این حوزه دانسته و در این راه تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/4083/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
۰
شهروندچی
هلدینگ شایسته