دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1397 - 16:48
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت:

دانشجویان در دانشگاه بر بال ملائک قدم می‌گذارند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه محیط مقدسی است و دانشجویان در دانشگاه بر روی بال ملائک قدم می‌گذارند.
کد خبر : 313213

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام احمد ابراهیم‌نژاد در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت گفت: شما در مرحله‌ای از زندگی قرار دارید که با شور و شعف به آن وارد شده‌اید اما برخی از دانشجویان درگیر مسائل مختلف می‌شوند و ناگهان همه چیز را از دست می‌دهند و یأس و ناامیدی طریق آنها می‌شود. تلاش کنید خودتان را درگیر مسائل فرعی نکنید و نگاه کاربردی داشته باشید. 

وی با اشاره به اینکه دانشجویان عمل خداوند را در دل می‌دانند و آن را اجرا می‌کنند، ادامه داد: دانشگاه محیط مقدسی است و دانشجویان در دانشگاه بر روی بال ملائک قدم می‌گذارند. قداست دانشگاه به عمل شما ارتباط دارد. اگر ذهن آماده در فراگیری علم داشته باشید، می‌توانید از راه‌های انحراف فکری جلوگیری کنید.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت در ادامه افزود: کمک کنیم که فضای علمی کشورپاک باشد و اخلاق در کنار علم قرار گیرد. در صورتی که این دو در کنار هم نباشند، در ساخت مملکت با مشکل روبرو خواهیم شد.

ابراهیم‌نژاد در خاتمه تأکید کرد: تلاش کنیم شما هم سهم مهمی در هم‌راستایی علم و اخلاق داشته باشید زیرا علم بدون عمل به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته