دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 11:39

اعزام مجید عسگری به بازی‌های آسیایی جاکارتا

مجید عسگری وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم پس از انصراف از بازی‌های آسیایی دوباره به فدراسیون درخواست داده تا اسمش را در بین اسامی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا قرار دهد.
کد خبر : 303590

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از موافقت کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 با اعزام هشت ورزشکار، مجید عسگری وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم شانس حضور در این رقابت‌ها را به دست آورد.


عسگری در انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری برای اعزام به بازی‌های آسیایی در وزن 69کیلوگرم به عنوان وزنه‌بردار ذخیره انتخاب شده بود و از آنجا که وزنه‌بردار ذخیره در بازی‌های آسیایی عملا هیچ نقشی ندارد او تمرینات خود را برای بازی‌های آسیایی رها کرده بود و قصد داشت برای مسابقات جهانی به صورت جدی تمرین کند اما با موافقت کمیته برگزاری رقابت‌ها این شانس را دوباره به دست آورد.


البته عسگری بعد از اضافه شدن نامش به لیست اعزامی از حضور در این بازی‌ها انصراف داد چرا که او در این مدت تمریناتش را به صورت پیوسته انجام نداده بود و به گفته برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری او شانسی برای کسب مدال در این رقابت‌ها برای خود نمی‌دید از همین روی از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داد. البته عسگری که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، بار دیگر موافقت خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی به فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرده است.


از همین روی فدراسیون وزنه‌برداری با موافقت این درخواست، نام او را به کمیته ملی المپیک ارسال کرده تا با پیگیرهای کمیته ملی المپیک، این وزنه‌بردار در بازی‌های آسیایی روی تخته برود.


هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا از 27 مرداد به صورت رسمی آغاز می‌شود و پولادمردان ایران باید روز 28‌ مرداد بر روی تخته بروند.‌


علی مکوندی در دسته ۸۵ کیلوگرم، سهراب مرادی و کیانوش رستمی وزنه برداران دسته ۹۴ کیلوگرم، علی هاشمی و محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی ملی‌‌پوشان فوق سنگین وزنه‌برداری کشورمان، نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته