دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه‌های راه ندادن دختر ٥ ساله به آزادی

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن فقط محدود به روی سکوها و بین هواداران و بازیکنان نبود. اتفاق ناراحت‌کننده‌ای قبل از شروع این بازی رخ داد که دیروز هم بازتاب زیادی داشت.
کد خبر : 175915
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از شهروند، ماجرا از این قرار است که قبل از این دیدار از ورود یک تماشاگر خردسال به ورزشگاه آزادی جلوگیری شد.

راه ندادن دختربچه ٥ ساله
خیلی طول نکشید که عکس و جزییات این اتفاق به رسانه‌ها رسید. ظاهرا ماموران حراست ورزشگاه از ورود دختربچه‌ای ٥ساله که به همراه پدرش برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن به ورزشگاه آزادی رفته بود، ممانعت کردند. این اتفاق عجیب که پیش از این سابقه نداشت باعث شد تا باز هم سوژه قدیمی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها دستمایه بحث‌های تکراری شود. این درحالی است که پیش از این دختربچه‌های خردسال به ورزشگاه راه پیدا می‌کردند و می‌توانستند کنار خانواده‌های‌شان بازی تیم محبوب‌شان را ببینند.
واکنش پدر دختر خردسال
پدر این دختربچه پرسپولیسی درباره راه نیافتن فرزندش به ورزشگاه می‌گوید: «دختر ٥‌ساله‌ام پرسپولیسی است. پس از آن‌که قصد عبور از گیت را داشتیم ماموری که آن‌جا بود کلاه دخترم را برداشت و با دیدن موهایش گفت این‌که دختر است، شما نمی‌توانید به ورزشگاه بروید. من به او گفتم دختر من تنها ٥‌سال دارد و قاعدتا باید حضورش بلامانع باشد، اما او در پاسخ به من گفت اگر دوساله هم بود نمی‌توانستید، حضور در ورزشگاه تنها برای پسران بلامانع است. هرچه تلاش کردم نتوانستم ماموران را قانع کنم و درنهایت دخترم را به ورزشگاه راه ندادند. از دیروز تا الان نتوانسته‌ام پاسخی برای دختر خردسالم پیدا کنم، هر چه از من می‌پرسد چرا ما را راه ندادند نمی‌دانم به او چه بگویم.» ظاهرا اتفاق رخ داده باعث شده که این دختربچه ٥ ساله از این‌که نتوانسته وارد ورزشگاه شود ناراحتی زیادی را تجربه کند و با چشم گریان از ورزشگاه آزادی خارج شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب