دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1395 - 09:10
دبیر کمیته علوم‌شناختی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

حوزه علوم‌شناختی از پیشران‌های اصلی فناوری در آینده است

دبیر کمیته علوم‌شناختی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با ارائه نظریات آینده پژوهان در حوزه فناوری، فناوری‌های حوزه علوم‌شناختی را از پیشران‌های اصلی فناوری در آینده دانست که بر تمامی حوزه‌های زندگی و کار بشر تاثیر خواهد گذاشت.
کد خبر : 149112

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانیال سمیعی در کارگاه مبانی علوم‌شناختی که با هدف معرفی حوزه علوم شناختی میان رشته‌ای مطالعاتی به پژوهشگران و معرفی راهکار‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه برگزار شد، با تشریح مبانی علوم اعصاب‌شناختی و تبیین جایگاه مطالعات میان رشته‌ای علوم‌شناختی در بین رشته‌های انسانی و فنی، به تعاریف علوم‌شناختی در رشته مدیریت پرداخت و برخی از حوزه‌های اصلی مطالعاتی مرتبط با علوم‌شناختی را در رشته مدیریت معرفی کرد.


وی گفت: «در آینده از پزشکی و ریاضیات گرفته تا روان‌شناسی و فلسفه با علوم‌شناختی پیوند خواهد خورد.»


سمیعی با معرفی وب سایت کمیته علوم‌شناختی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به آدرسwww.rcog.ir از استادان و دانشجویان دعوت کرد تا در پیشبرد و توسعه مطالعات این حوزه با کمیته همکاری کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار نیز نقاط قوت و فرصت‌های پیش روی پژوهشگران این حوزه را معرفی کرد.


دکتر مهدی فدایی ارزش بالای مقالات علمی و اسناد استراتژیک حوزه علم و فناوری کشور را مهم‌ترین عوامل تبیین کننده اهمیت مطالعات علوم‌شناختی دانست.


وی در پاسخ به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با این حوزه پژوهشی، به نیابت دکتر امیر تیموری رئیس کمیته در استان گیلان برگزاری مستمر دوره‌های علوم‌شناختی را در واحد‌های دانشگاهی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار نوید داد.


کارگاه مبانی علوم‌شناختی با حضور هیات رئیسه، استادان و دانشجویان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته