دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1395 - 12:17
با حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی:

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 با موضوع اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ایی با موضوع سینمای اخلاق و خانواده کارآفرین و دانش‌بنیان در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه برگزار می شود.
کد خبر : 144002

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 با موضوع سینمای اخلاق و خانواده کارآفرین و دانش‌بنیان در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی، اسفند 95 در تهران برگزار می‌شود.


بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت‌کننده‌های غیر‌ایرانی است.


بخش اخلاق و فرهنگ از دیگر بخش‌های این جشنواره است که کارآفرینی و کسب و کارهای نوین، تجاری‌سازی ایده‌های نو و تولید ثروت از علم، فرهنگ صحیح انجام کار، حمایت از صنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی در آن دنبال می‌شود.


در بخش اخلاق و اقتصاد مقاومتی موضوعاتی چون حمایت از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی و همچنین موضوعات تاثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی و واردات بی‌رویه و غیر‌قانونی (قاچاق کالا) پی‌گیری می‌شود.


فیلم‌سازانی که فیلم‌های 100 ثانیه‌ای اول و دوم خود را تولید کرده‌اند تنها در یکی از بخش‌های اصلی یا مسیر تجربه می‌توانند شرکت کنند.


مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم 100 تا پایان دی و خود جشنواره هم 4 تا 6 اسفند برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته