دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 13:35
محمد سالاری در گفت‌وگو با آنا:

تکمیل مصلی امام باید از‌‌ همان ابتدا به شهرداری واگذار می‌شد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: از آنجا که چندین سال است مصلی تکمیل نشده تجربه نشان داده از‌‌ همان ابتدا تکمیل این پروژه باید به عهده شهرداری تهران واگذار می‌شد.
کد خبر : 12485

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص موضع گیری روابط عمومی مصلی تهران در مقابل واگذاری تکمیل این پروژه به شهرداری گفت:‌‌ همان گونه که شهرداری تهران در همه موارد مشابه این چنینی نشان داده بیشترین نقش و سهم را در ایجاد چنین مکان‌های عمومی برای افزایش سرانه‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی داشته است.


وی افزود: شهردار تهران پذیرفته است که این کار را انجام بدهد و نشان می‌دهد که روابط عمومی مصلی که این موضوع را تکذیب کرده حرف کار‌شناسی نزده است.


به باور این عضو شورای چهارم برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری نه تنها مدیریت مصلی بلکه اداره مصلی در حوزه‌هایی که مربوط به آن است نه در حوزه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در خصوص نماز جمعه و امثال آن باید شاهد واگذاری تمامی عرصه‌های عمومی شهر به شهرداری تهران باشیم.


وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله این اتفاق منشأ واگذاری سایر مکان‌های این چنینی به شهرداری تهران شود.


رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در پاسخ به خبرنگار آنا درخصوص دستور مقام معظم رهبری برای تکمیل پروژه مصلی به شهردار تهران گفت: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم که شخص مقام معظم رهبری دستور داده‌اند اما ظاهرا در این ارتباط مسئولین ذیربط نیز در جلسه حضور داشتند و نظر رهبر معظم انقلاب نیز این بوده اما من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته