دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1395 - 14:07

درخواست خادم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛ تحصیل مدال آوران المپیکی‌ کشتی تا مقطع دکتری

رئیس فدراسیون کشتی در نامه‌ای از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرداین دانشگاه امکان تحصیل تا مقاطع دکتری را برای مدال آوران المپیکی کشتی فراهم کند.
کد خبر : 117577

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن نامه رئیس فدراسیون کشتی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:


«جناب آقای دکتر میرزاده


رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی


با سلام،


«احتراما، با سپاس از بذل توجه جنابعالی و همکاران محترمتان به ورزش ملی کشور، کشتی، همانطور که مستحضر هستید، از هشت مدال آور ورزش ایران در رقابت‌های المپیک 2016، پنج نفر از رشته ورزشی کشتی بوده‌اند.


لذا با عنایت به اینکه کمک به رشد و اعتلاء این عزیزان بویژه در زمینه های معنوی، همزمان با کسب افتخارات ملی، تأثیر بسزایی درآینده این قهرمانان ملی کشور بعنوان الگوهای اجتماعی مقبول اقشار مختلف مردم دارد، سپاسگزار خواهد بود دستور فرمایید مقدمات تحصیل آقایان حسـن یزدانی، قاسم ‏رضایی، کمیل قاسمی، حسن رحیمی و سعید عبدولی، دانشجویان آن دانشگاه محترم تا مقطع دکتری در رشته تحصیلی مربوطه در آن دانشگاه فراهم گردد.


پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی قدردانی می‌شود.


رسول خادم


رئیس فدراسیون»


به گزارش آنا، پیش از آغاز رقابت‌های المپیک و برای بالا رفتن روحیه نمایندگان دانشگاه آزاد در کاروان امام رضا (ع)، براساس تصمیم دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد در صورتی که هر یک از این ورزشکاران بر روی سکوی المپیک قرار بگیرد، از پرداخت شهریه در مقطع تحصیلی خود معاف شود. همچنین مقرر شد تسهیلاتی به منظور ادامه تحصیل در مقطع بالاتر به این ورزشکاران اختصاص یابد. ضمن اینکه علاوه بر امکان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی، مبلغ 100 میلیون ریال جایزه نقدی نیز به کیانوش رستمی و حسن یزدانی کشور تعلق خواهد گرفت.


حسن یزدانی ورزشکار دانشگاه آزاد بود که موفق شد مدال طلای کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم المپیک را کسب کند. یزدانی که دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی واحد سمای قائمشهر است موفق شد با اقتدار قهرمان المپیک شود و بعد از 16 سال کشتی آزاد ایران را در میادین المپیک به مدال طلا برساند.


کمیل قاسمی نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد سوادکوه هم به مدال ارزشمند نقره رسید. قاسمی که در المپیک لندن به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت موفق شد مدالش را در ریو خوشرنگ‌تر کند و افتخاری دیگر برای دانشگاه آزاد اسلامی به ارمغان بیاورد.


البته افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک تنها به اینجا ختم نشد؛ چرا که حسن رحیمی دانشجوی واحد شهرری و قاسم رضایی دانشجوی واحد آیت‌الله آملی موفق شدند مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی را کسب کنند. رحیمی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی واحد شهرری است همچنین قاسم رضایی نیز در واحد آیت‌الله آملی در مقطع کارشناسی در رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کند.




انتهای پیام/

برچسب ها: رسول خادم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته