دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 09:01

رضا یزدانی: نمی‌خواهم المپیک را از دست بدهم/ «ریو» آخرین میدان من است

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: من اخباری که فدراسیون کشتی در مورد اعزامم اعلام می کند را پیگیری نمی‌کنم. المپیک ریو آخرین میدانی است که در  آن کشتی خواهم گرفت و نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم.
کد خبر : 106235

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، ترکیب نهایی تیم کشتی آزاد برای حضور در المپیک ریو مشخص شده است اما هنوز معلوم نیست رضا یزدانی با توجه به مصدومیتی که برای او پیش آمد می‌تواند در المپیک حضور داشته باشد یا خیر. گویا با توجه به سابقه مصدومیت رضا یزدانی در المپیک لندن کادر فنی هم تمایلی برای اعزام او به ریو ندارد.


یزدانی در سال 2012 درست در کوران مسابقات المپیک لندن آسیب دید و نتوانست به فینال رقابت ها راه پیدا کند. با توجه به اینکه هم‌اکنون مصدومیت یزدانی برطرف نشده است کادر فنی هم ترجیح می دهد که فرد آماده‌تری به المپیک اعزام شود. گویا از طرف کمیته پزشکی فدراسیون کشتی اعلام شده است در صورتی که یزدانی برای رفتن به المپیک اصرار کند مسئولیت اینکه در صورتی که مصدومیتش حادتر شود بر عهده خودش است.


رضا یزدانی در واکنش به این خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا گفت: «من هم این خبر را شنیدم و ضمن اینکه کمیته پزشکی فدراسیون هم در این مورد صحبتی با من نداشته است.»


این کشتی‌گیر کشورمان ادامه داد: «صبح روز گذشته تمرین بسیار سنگینی را با کشتی‌گیر سنگین‌وزن مجارستان انجام دادم و حتی یک امتیاز هم به او ندادم.»


ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ادامه داد: «من تمرینات را به صورت مستمر ادامه می دهم و همه تلاشم هم این است که در المپیک نتیجه خوبی کسب کنم. هدف من حضور در المپیک است و می‌خواهم در این رقابت‌‌ها کشتی بگیرم. المپیک ریو آخرین میدانی است که در آن کشتی خواهم گرفت و نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم. متاسفانه من یکی از بدشانس‌ترین کشتی‌گیران هستم چرا که در المپیک لندن با وجود اینکه آمادگی کامل داشتم اما مصدومیت بدموقع من را از رسیدن به فینال دور کرد و هم‌اکنون در آستانه المپیک ریو باز هم دچار مصدومیت شدم.»


این کشتی‌گیر سنگین وزن تاکید کرد: «من اخباری که فدراسیون کشتی در مورد اعزامم اعلام می‌کند را پیگیری نمی‌کنم و تنها بر روی تمریناتم تمرکز دارم. آرزوی هر ورزشکار رسیدن به میدان المپیک است چرا که بهترین‌ها در این مسابقات حضور دارند اما باید دید مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.»


در همین رابطه حمیدرضا بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «‌از وضعیت جسمانی رضا یزدانی و تصمیم کادر فنی هیچ اطلاعی ندارم و بهتر است از خودشان سوال بپرسید.»


وی در پاسخ به این سوال که کمیته پزشکی فدراسیون اعلام کرده است در صورتی که یزدانی برای رفتن به المپیک اصرار کرد مسئولیتش با خودش است، عنوان کرد: «این صحبت‌ها تنها برداشت شخصی است و نباید به آنها اتکا کنیم. به هر حال در این مدت باقی مانده تا المپیک باید تصمیمی گرفته شود که به صلاح هر دو طرف باشد و فدراسیون نباید از مصدومیت یزدانی ضربه بخورد و دستش از مدال کوتاه بماند. ضمن اینکه یزدانی هم نباید سلامتی‌اش به خطر بیافتد. به هر حال تصمیم گیرنده اصلی کادر فنی است و تا همین چند روز آینده وضعیت این کشتی‌گیر هم مشخص می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته