دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 12:35
در حوزه نظام آموز‌ش‌عالی؛

اولین جلسه نظارت و ارزیابی حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار شد

اولین جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی حوزه فرهنگی و اجتماعی نظام آموز‌ش‌عالی برگزار شد.
کد خبر : 354055
1548058999-1.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اولین جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی حوزه فرهنگی و اجتماعی نظام آموز‌ش‌عالی  در محل دفتر سیاست گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.


در این جلسه که با حضور نمایندگان اداره کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی، مرکز نظارت و ارزیابی و اداره کل امور فرهنگی و جمعی از صاحب‌نظران برگزار شد، بر ضرورت پایش و تحلیل وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها با هدف تضمین کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی تأکید شد.


سیاست‌های کلان فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و فرهنگ دانشگاهی سه محور اصلی در حوزه فرهنگی و اجتماعی‌اند که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید تحلیل و ارزیابی دقیقی نسبت به آنها داشته باشد. در عین حال در این جلسه بر احصا و معرفی شاخص‌های ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی، تشویق دانشگاه‌ها به ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود و آموزش کارشناسان به‌عنوان گام‌های مهم در روند ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نظام آموزش‌عالی تأکید شد.


انتهای پیام/4107/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته